Guinness si Golin au readus spiritul irlandez in Romania, provocandu-i pe romani sa isi faca un #GuinnessTache perfect de St. Patrick’s Day

Guinness si Golin au readus spiritul irlandez in Romania, provocandu-i pe romani sa isi faca un #GuinnessTache perfect de St. Patrick’s Day

Guinness si Golin au readus spiritul irlandez in randul tuturor romanilor dornici sa petreaca cu ocazia St. Patrick’s Day. In acest an, Guinness, stout-ul nr. 1 in lume, a lansat catre consumatori, jurnalisti si bloggeri provocarea crearii unui #GuinnessTache desavarsit.

 

"St. Patrick’s Day se potriveste perfect cu dorinta romanilor de a petrece si de a se bucura de viata, de aceea am propus consumatorilor romani o saptamana de petreceri memorabile. Devenite deja o traditie, evenimentele organizate de Guinness pentru aceasta ocazie dau startul petrecerilor irlandeze din toata tara si trezesc interesul oamenilor pentru cultura unui popor unic. Activarile online si offline propuse de Golin au reusit si de aceasta data sa arate de ce Guinness este ingredientul perfect pentru a sarbatori ziua irlandezilor de pretutindeni pe taramuri romanesti, printr-un party demn de puburile din Dublin", a declarat Paul Markovits (Vice-Presedinte Marketing URBB).

 

"In fiecare an asteptam cu nerabdare brief-ul celor de la Guinness pentru sarbatoarea de St. Patrick’s Day si ne notam ziua de 17 martie in calendar inca dinainte de finalizarea campaniei anterioare. Pentru editia din 2016 am dorit ca cei care participa la evenimentele organizate in St. Patrick’s Week sa devina irlandezi si i-am invitat sa obtina un #GuinnessTache perfect, savurand gustul unic al unui pint de Guinness. Astfel, am creat o strategie de comunicare interactiva, in care cuvantul de ordine a fost creativitatea si care a suprins in cele mai mici detalii atmosfera tipic irlandeza a acestui brand de bere", a adaugat Ana Trif (Senior Manager, Golin Romania). 

 

Campania de comunicare a inclus o serie de activari pentru jurnalisti si bloggeri, care au fost invitati la party-ul „verde” de pe 17 martie. Acestora le-a fost lansata provocarea inedita din acest an, si anume realizarea unui #GuinnessTache. Petrecerea traditionala de pe 17 martie a avut loc in The Harp – Irish Pub, unde vedete, bloggeri si jurnalisti si-au etalat mustata Guinness, demna de un irlandez get-beget.

Fanii paginii de Facebook Guinness au fost si ei implicati in campania din acest an. Cei care postau un selfie cu #GuinnessTache si pintul de bere intrau intr-un concurs prin care puteau castiga selfiestick-uri si berea preferata.

St. Patrick’s Week a presupus derularea mai multor activari in zeci de orase din Romania, inclusiv in Capitala, cu a IX-a editie a St. Patrick’s Day Open Air Celebrations, care a avut loc pe 19 martie, unde grupuri de dansatori si muzicieni au transformat Centrul Vechi intr-o sarbatoare de neuitat a prieteniei romano-irlandeze. Petrecerea a continuat a doua zi cu o parada cu cimpoaie si care alegorice, una dintre cele mai mari procesiuni de acest fel din Europa.

Proiectul a inclus si o actiune inedita in Baneasa Mall, unde Guinness a dat startul petrecerii de Saint Patrick’s Week si i-a invitat pe vizitatorii centrului comercial sa se alature unui flash mob in atmosfera irlandeza cu muzica celtica si dansuri pe masura.

 

Echipele participante

Echipa United Romanian Breweries Bereprod a fost formata din Georgiana Sima (Brand Manager Guinness), Odette Draghici (BTL Manager URBB), Daniela Ene (PR URBB) si Paul Markovits (Vice-Presedinte Marketing URBB).

Echipa Golin a fost formata din Ana Trif (Senior Manager), Raluca Duta (Chief of the Bridge), Elena David (Senior Media Associate), Bianca Stoica (Junior Digital Associate) si Alexandra Siminiuc (Associate).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related