Tu cate broaste ai saruta ca sa gasesti Printul Fermecat?

Tu cate broaste ai saruta ca sa gasesti Printul Fermecat?

Primul workshop din cadrul sectiuniilor de know-how ale Premiilor FIBRA ne face o incursiune in povestea research-ului din spatele creativitatii, invatandu-ne cum sa ajungem la Printul Fermecat fara sa sarutam 1000 de broaste. Vinovati sunt Daniel Enescu (Chairman of the Board, Millward Brown Romania), impreuna cu Andra Constantinescu (Account Manager) pe care ii veti putea vedea pe 3 mai

Vedem intre timp in ce ape ne scaldam si la ce sa ne asteptam:

 

Gata! Ne-am saturat de prezentarile plicticoase, pline de date si grafice. Daca tot participam la o gala a creativitatii, ne-am gandit sa ne mai primenim si noi abordarea. Uite-asa am ajuns sa segmentam consumatorii dupa o singura intrebare: cea de mai sus. 

E un chestionar scurt dar care face o radiografie a societatii mai detaliata chiar si decat Mama Omida cand prevesteste viitorul. Sau Urania? Ma rog, una din doua.

Variantele de raspuns si segmentele sunt descrise mai jos:

- Nici o broasca - ce-i prostia asta? sau altfel spus, Carieristul. El nu a fost niciodata in copilarie Superman. Sau Batman. Sau Spiderman. Ea nu s-a jucat cu papusi, nu a urmarit desene animate cu printese. Fiecare dintre ei a preferat sa faca scoala vietii de mic(a) cu gandul ca atunci cand va creste mare va fi... un om mare! Nici unul nici alta nu au crezut vreodata in Mos Craciun. Si nu au pierdut ocazia sale spuna si altora despre descoperirea lor grozava. Asa, doar ca sa nu-si faca iluzii... Carieristul are mereu un raspuns pentru orice si mai ales pentru oricine. Il recunosti dupa coatele ascutite si fara urme de uzura in ciuda folosirii lor intensive.

- O broasca si atat. Dar care? Circumspectul, caci despre el e vorba, ar pupa o broasca daca ar sti ca se transforma instantaneu, neconditionat si indubitabil in print sau printesa dupa caz. El analizeaza cu atentie broastele care ii ies in cale, le intoarce pe toate fetele asa, la figurat, ca doar nu o sa puna el mana pe o broasca. Daca e raioasa? Daca musca? Si apoi, daca saruta broasca si printul fermecat vorbeste (doar) chineza?Sau daca, Doamne fereste, daca e pe invers?

- Fara numar, fara numar. Entuziastul va saruta oricate broaste e nevoie ca sa-si atinga scopul, mergand pe principiul statistic pe care l-a invatat de cand era copil: mai multe lozuri mai multe sanse de castig. Entuziastul nu dispera, nu se lasa doborat de esecuri si mai ales saruta broasca dupa broasca cu nevinovata voiosie si sentimentul datoriei implinite. Si cred ca v-ati prins deja: Entuziastul si Eficienta sunt asa, ca Tom si Jerry: Se alearga mereu dar nu se prind niciodata

- As saruta, dar... ce e un sarut? Filosoful e un personaj de obicei important in urbea sa. Rolul sau e sa confuzeze cat mai tare pe cei din jur. Filosoful e citat adeseori, are discipoli multi si o turma de followeri a carei marime ii confera nivelul de senioritate. Testul de identificare a acesuia e mai eficient decat turnesolul: il pui sa uneasca punctele A si B, apoi vezi prin cate alte puncte face escala. Daca cumva uneste direct punctul A cu punctul B dar inca mai ai un vag sentiment ca ar putea sa fie un Filosof, roaga-l sa-ti explice de ce a facut asta. De la un discurs de 50 de cuvinte in sus poti fi sigur ca e un Filosof sub acoperire. Sau o Gura Sparta...

- 6.37 broaste, plus-minus 3%. Specialistul are o predilectie quasipatologica pentru cifre. Cu cat mai multe dupa virgula, cu atat mai bine.Nu crede in creativitate precum Moscova nu crede in lacrimi. Este precis ca un brici la gatul oricui derapeaza de la calea cea dreapta a faptului dovedit stiintific. E un fel de ruda cu Fish din Arizona Dream. Cum care Fish? Acela: “The Fish doesn't think because the Fish knows. Everything”.

Ar mai fi si altele dar nu vrem sa va spunem chiar asa totul, din prima.

Va asteptam insa la seminarul Millward Brown cu (aproximativ) acelasi nume de la Premiile FIBRA. Sa vorbim putin si despre creativitate!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related