Romania, pentru prima oara gazda conferintelor EASA

Alianta Europeana a Standardelor in Publicitate isi alege astazi la Bucuresti noul presedinte EASA si decide strategia de lucru pentru perioada urmatoare.

In perioada 20-22 aprilie, Consiliul Roman pentru Publicitate gazduieste, pentru prima oara de la infiintarea sa, Adunarea Generala anuala a Aliantei Europene a Standardelor in Publicitate (EASA), sedinta Comitetului Director, precum si numeroase ateliere si grupuri de lucru cum este cel care vizeaza publicitatea in mediul digital. 

Alianta Europeana a Standardelor in Publicitate (EASA) este unica asociatie de autoreglementare a publicitatii din Europa si cuprinde 50 de organizatii de autoreglementare nationale si 15 asociatii profesionale ale industriei publicitare la nivel european si international.

In perioada 20-22 aprilie, la Bucuresti, vor fi prezenti aproximativ 100 de participanti din afara Romaniei din industria de publicitate, anuntatori, agentii, media si membri ai EASA.

 

"Dezvoltarea industriei de publicitate in Romania, buna functionare a autoreglementarii in publicitate si parteneriatul dintre Consiliul Roman pentru Publicitate si EASA au facut ca propunerea Romaniei de a gazdui aceasta Adunare Generala EASA sa fie primita cu entuziasm. Tematica abordata in cadrul sesiunilor plenare si a atelierelor de lucru este de mare actualitate pentru ridicarea standardelor de comunicare comerciala si publicitate si sunt increzatoare ca strategia si directiile care vor fi stabilite zilele acestea la Bucuresti vor avea un impact pozitiv pentru piata de publicitate la nivel european si global in perioada imediat urmatoare", a declarat Oana Cociasu (presedintele Consiliului Roman pentru Publicitate).

 

La conferinta EASA participa membri ai Consiliului Director EASA: Guy Parker, Director executiv Advertising Standards Association UK (ASA UK) si presedintele in exercitiu al Aliantei Europene a Standardelor in Publicitate, Stephane Martin, presedintele Autoritatii de Reglementare a Publicitatii din Franta ( ARPP), Gert Krablicher, trezorierul Food Supplements Europe (FSE), Konrad Drozdovski, director general al Rada Reklami din Polonia, Dominic Lyle, director general EACA, Stephanie Loerke, Managing Director WFA, Federatia Internationala a Agentiilor de Publicitate, reprezentanti ai asociatiilor din statele membre UE precum si din Argentina, Australia, Canada, Chile, Columbia, Mexic, Turcia.

Ultima zi a evenimentului de la Bucuresti va fi dedicata unui subiect prioritar pentru autoreglementarea in publicitate: comunicarea comerciala pentru suplimente alimentare.

La Conferinta ”Best Practice in Food Supplements Advertising” / ”Bune practici in publicitatea la suplimente alimentare”, organizata de catre Consiliul Roman pentru Publicitate in parteneriat cu Patronatul Roman al Industriei Suplimentelor Alimentare, vor participa atat reprezentanti EASA cat si reprezentanti ai autoritatilor romane cu responsabilitati in materie de respectare a legislatiei privind publicitatea suplimentelor alimentare.



Branduri

Sectiune

Dictionar



Related