[Bancpost la Young FIBRA: Juratii] Bogdan Vintila (Graffiti BBDO): As privi brieful ca pe o sansa sa am o lucrare in buzunarele a milioane de romani

[Bancpost la Young FIBRA: Juratii] Bogdan Vintila (Graffiti BBDO): As privi brieful ca pe o sansa sa am o lucrare in buzunarele a milioane de romani

Bogdan Vintila (Group Creative Director, Graffiti BBDO) pare, la prima vedere, un mafiot, cum spune chiar el. Si pluseaza cu urmatoarele atribute aparente: arogant, lenes, superficial. Dar daca stati 10 minute la o vorba, o sa vezi ca pune o cantitate considerabila de suflet in tot ce face, inclusiv in serviciul creatiei publicitare. Asta-i inceputul tabloului complet al omului Bogdan Vintila cu care au de vorbit brandurile, misiune asumata de Bancpost prin campania "Te vedem asa cum esti tu". 

Iar tu, tanar intre 18-30 de ani fiind, ai ocazia sa duci mai departe conceptul asta de autenticitate, cu propria interpretare declinata pe 4 designuri de carduri Bancpost care sa ajunga in buzunarele romanilor. Pana pe 29 aprilie iti asteptam propunerile pentru competitia "Bancpost sustine creativitatea in banking", ce vor ajunge pe mainile juriului format din Bogdan si alti reprezentanti ai brandului Bancpost si ai agentiei Graffiti BBDO. Daca ai fost foarte inspirat, iti vor vedea lucrarile si juratii Premiilor FIBRA. 

Ca sa te asiguri ca ii impresionezi pe toti, citeste cu mare atentie brieful complet al competitiei, vezi ce te sfatuieste Bogdan mai jos si, apoi, la treaba.

 

Bogdan Vintila: stereotip vs. realitate

Cred ca, intr-adevar, uneori brandurile trateaza consumatorii ca pe niste stereotipuri. Si asta ti-o spune un tip care e 30-35 de ani, medium to high income, living in a big city. Care la prima vedere pare un mafiot, un arogant, un lenes si un superficial, dar ca sa ma vezi exact asa cum sunt (baiat bun de pus pe rana, super muncitor si caruia ii pasa de ce face) trebuie sa vrei sa ma cunosti mai bine

Cum ai aborda brieful in stilul tau?

As privi brieful ca pe o sansa sa am o lucrare in buzunarele a milioane de romani. Si care sa spuna amicilor “ia uite ce card am”.  

Apoi, as incerca sa starnesc o reactie din partea celor care judeca propunerile. Poate ca e un card alb stiind ca restul o sa fie colorate sau poate ca o interventie in produs, adica niste holdere interesante pentru carduri. Sau poate ca propunerea creativa e un design modular ce se extinde pe toata familia de carduri.

Cand un card personalizat ar fi un punchline perfect 

Sincer, un card ma scoate din impas doar cand are bani pe el.

Ce te-ar impresiona la un set de lucrari?

Sa vad un pic de suflet si efort. Sa-mi vina sa trec cu degetul peste literele embosate.

Catre participanti 

Cand se face doua noaptea si pe monitor ai creat ceva ce-ti place mult, dar in acelasi timp te nelinisteste si te plimbi ca un nebun prin camera inseamna ca e ce trebuie. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related