[IQ-ul creativ din publicitate] Marius Rosu: Oamenii de creatie nu prea merg cu mijloacele de transport in comun si nici nu se uita la televizor

[IQ-ul creativ din publicitate] Marius Rosu: Oamenii de creatie nu prea merg cu mijloacele de transport in comun si nici nu se uita la televizor

Mai jos, Marius Rosu, directorul de creatie GAV, este succint si transant. La 26 de ani, industria e imatura, inca, si, la destul de mult timp dupa criza, inca ii mai tiuie urechile de frica. Marcomm-ul romanesc nu are nevoie de curaj, ca nu merge la razboi, spune Marius. Are nevoie de mai multe echipe, dar nu din acelea de creatie.

Cu prietenie si in maxima armonie, premiile FIBRA cheama creativii la un amical. Daca nu le place metroul, pot veni cu trotineta, motocicleta, in sprint sau maraton. Ii asteaptam pe 3-6 mai la linia de sosire.

 

Imatur. Inca se mai gesteaza campanii special pentru festivalurile de creatie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related