Lavazza a ales Chapter 4 ca partener de comunicare in Romania

Lavazza a ales Chapter 4 ca partener de comunicare in Romania

Chapter 4 Romania, parte a retelei regionale Chapter 4 – un afiliat exclusiv al agentiei de relatii publice Burson-Marsteller – a fost aleasa de Lavazza, unul dintre cei mai importanti producatori de cafea din lume, sa administreze activitatile sale de PR in Romania incepand din acest an.

Sub coordonarea departamentului de Relatii Publice si Evenimente Globale al Lavazza, alaturi de echipa Burson-Marsteller, Chapter 4 va crea si implementa activitati de PR care sa pozitioneze Lavazza ca jucator de top pe piata locala a cafelei, intarindu-i, astfel, reputatia in Romania si in randul diferitelor publicuri tinta.

Impreuna cu Chapter 4 Romania, parte a GMP Group, Lavazza va crea o strategie cuprinzatoare si detaliata de comunicare a brandului care sa-i dezvolte si sa consolideze pozitionarea de unic "expert in cafea autentic italiana, cu 120 de ani experienta si pasiune italiana, oferind o gama larga de produse de cafea si o traditie singulara."

Aliniat obiectivelor de business ale Lavazza in Romania, Chapter 4 va implementa, apoi, un plan de comunicare integrat ce va include media si blogger relations, precum si o serie de proiecte personalizate.

Lavazza a fost fondata in 1895, iar astazi este al saselea cel mai mare prajitor de cafea din lume, cu o gama extinsa de peste 400 de produse. Lavazza este un brand iconic al cafelei italienesti si, in cei 120 de ani de existenta, a trecut prin mainile a patru generatii ale aceleiasi familii.

Desfasurandu-si activitatile in peste 90 de tari printr-o retea mare de subsidiare proprii si distribuitori, Lavazza exporta, in prezent, aproximativ 55% din productia sa de cafea.

In 2015, cifra de afaceri a grupului a depasit 1,4 miliarde de euro, raportand o crestere de 8% de la an la an. Lavazza a inventat conceptul de blending – respectiv arta combinarii unor sortimente de cafea din zone geografice diferite – inca din primii ani de activitate, iar aceasta continua si astazi sa fie o trasatura caracteristica tuturor produselor sale. In acelasi timp, compania are 25 de ani de experienta in productia si vanzarea sistemelor si produselor de cafea portionata. Lavazza a fost, de altfel, prima companie din Italia care le-a oferit clientilor sisteme cu capsule de espresso.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related