Vlad Lazar, noul director de creatie Headvertising: Am inceput in podul agentiei, in camera cu servere. Aveam 22 de ani si eram cel mai tanar din echipa

Vlad Lazar, noul director de creatie Headvertising: Am inceput in podul agentiei, in camera cu servere. Aveam 22 de ani si eram cel mai tanar din echipa

Vlad Lazar a inceput in publicitate la Headvertising, la 22 de ani, pe cand nu voia sa faca publicitate. Lucra in pod, nu avea calculator, desi era inconjurat de servere, si isi aducea cafeaua de acasa. Dupa sase ani acolo, a plecat in lume. Adica la agentii multinationale. La Graffiti BBDO a stat patru ani si a ajuns director de creatie. Apoi, in 2015, si-a luat un an sabatic. Sau, asa cum ii sta scris pe Linkedin: no strings attached. Spune ca “a plecat putin pana acasa”, unde a adunat niste sanatate si invataturi publicitare pe cont propriu. De putin timp, s-a intors la Head.

Ce a facut prima data acolo, cum se cearta cu Serban Alexandrescu care i-a lasat cheile de la creatie si responsabilitatile, cum (nu) s-a schimbat agentia si ce a invatat intre timp, in interviul de mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related