Andreea Nemens preia leadership-ul GMP Advertising

Andreea Nemens preia leadership-ul GMP Advertising

Incepand cu 1 mai, Andreea Nemens devine director general al GMP Advertising. Felix Tataru, fondatorul agentiei care a detinut aceasta functie pana acum, se retrage complet din management pentru a se dedica grupului GMP din pozitia de Presedinte.

„Cand am acceptat sa fiu director executiv al GMP, acum trei ani, viziunea pe care am stabilit-o impreuna cu echipa mea si cu Felix, in calitate de director general, era ca GMP sa fie cea mai creativa si eficienta agentie independenta. Din Romania. Apoi din Noua Europa. Studiul AdMarket 2015 spune ca ne-a iesit. Avem insa mult de munca in continuare, fiindca e mai usor sa ajungi in varf decat sa te mentii. Pentru asta mi se pare esential sa consolidam cultura agentiei in jurul valorilor comune. Cred ca e vital sa facem lucruri care aduc valoare clientilor GMP, dar si noua. E un deziderat ca fiecare om din GMP sa gaseasca tot mai mult sens in ceea ce face, pentru ca in felul acesta el investeste suflet, iar rezultatul va fi unul profund atat pentru el, cat si pentru publicul caruia ii adreseaza o campanie sau pentru clientul caruia i-a propus o solutie”,  a spus Andreea Nemens, director general GMP Advertising.

Andreea, care in ultimii trei ani a coordonat activitatea operationala a agentiei, adica departamentele de creatie, strategie, client service, productie AV si graphic design, va avea in plus responsabilitati legate de managementul strategic si cel financiar si va asigura reprezentativitatea agentiei.

In calitate de Presedinte al GMP Group, Felix Tataru va continua sa asigure integrarea serviciilor oferite clientilor din agentiile partenere.

„Dupa sapte ani de prezenta in GMP si la 18 ani de la fondarea agentiei, Andreea devine GM-ul companiei. Este un moment important, pregatit impreuna in ultimii trei ani si cred ca Andreea va aduce noi perspective dezvoltarii agentiei in folosul colegilor, clientilor si consumatorilor nostri. De altfel, contextul pietei de comunicare presupune integrare intre discipline. Experienta ne arata ca atunci cand abordam integrat comunicarea, reusim sa facem campanii exceptionale. Din pozitia de presedinte al grupului voi continua sa fiu implicat in campaniile care vor presupune integrarea solutiilor de comunicare pe care grupul nostru le ofera. Alaturi de ceilalti lideri din grup, Ioana Manoiu, Laura Florea si Bogdan Nitu, Andreea Nemens va reprezenta disciplina advertising la masa comunicarii integrate,” a spus Felix Tataru, Presedintele GMP Group.

GMP Advertising a fost fondata in 1998. In 2007, agentia a castigat primul leu romanesc la Festivalul de la Cannes. Este singura agentie care detine doua Grand Effie-uri pentru acelasi brand – Timisoreana. La inceputul anului 2014, GMP Advertising a incheiat un parteneriat cu Jung von Matt, cea mai premiata retea independenta din Europa si in top 3 retele independente la nivel global. GMP Advertising este singura agentie din istoria Golden Drum care a primit de doua ori titlul de Agentia Independenta a anului si este pe locul 2 in topul Effie local din 2015. Conform studiului AdMarket 2015, comandat de UAPR (Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania) si realizat de D&D Research, pe un esantion de 235 oameni de marketing din 183 de companii, GMP Advertising este cea buna agentie independenta din Romania si in top 3 agentii din Romania in ceea ce priveste creativitatea, strategia, abilitatile digitale, B2B marketing si satisfactia clientilor in legatura cu performanta agentiei.

Andreea Nemens are 37 de ani si s-a alaturat GMP Advertising la inceputul lui 2009 in pozitia de Group Account Director pentru contul Timisoreana, iar de la sfarsitul aceluiasi an a devenit Client Service Director. In noiembrie 2012, a devenit directorul executiv al agentiei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related