[Conferintele FIBRA] Mihaela Babeanu (URSUS Breweries): Nu exista o reteta garantata prin care sa „woo the consumer”

[Conferintele FIBRA] Mihaela Babeanu (URSUS Breweries): Nu exista o reteta garantata prin care sa „woo the consumer”

Contactul brandurilor cu publicul nu trebuie sa se limiteze doar la momentul de consum, spune Mihaela Babeanu (Senior Brand Manager, URSUS Breweries) in deschiderea prezentarii din cadrul celui de-al doilea panel al Conferintelor FIBRA - "How to Woo Your Consumer".

Un brand nu poate ramane relevant decat daca se adapteaza nevoilor targetului, iar asta a insemnat pentru brandul URSUS identificarea specificitatilor consumatorilor sai.

Astfel, Mihaela a prezentat audientei FIBRA profilul lui Andrei, consumatorul-emblema de bere URSUS, un tip prietenos si fara obligatii, caruia cel mai mult ii place sa iasa la bere cu prietenii.

Pe baza acestui personaj, URSUS a decis initial sa-si centreze comunicarea in jurul ideii de distractie si iesire la bere, a spus Mihaela. Problema? Toate brandurile de bere comunica pe acest segment. Drept urmare, cu ce se poate diferentia URSUS?

Solutia a fost data tot de consumator, despre care cei de la URSUS au descoperit ca ar fi receptiv la branduri care ii ofera beneficii personalizate (fie ca e vorba despre obiecte sau expriente). In contextul asta s-a concretizat platforma momente.cool

Urmatorul pas a fost stabilirea unui obiect pe care "Andrei" il poarta tot timpul si modul in care poate fi personalizat. Raspunsul a fost tricoul, pe care brandul a decis sa-l foloseasca drept instrument de promovare.

"Tricoul URSUS este diferit de celelalte tricouri oferite la promotii pentru ca brandul a ales elemente de design care sa se potriveasca cu garderoba obsnuita a consumatorului ", a spus Mihaela. Brandul i-a oferit lui Andrei, consumatorul-emblema, un obiect pe care ar vrea sa-l poarte.

Rezultatele campaniei promotionale "Castiga un tricou Ursus la fiecare 15 secunde", parte a platformei de comunicare momente.cool, au insemnat cresteri pe segmentul de equity, a precizat Mihaela.

Ea a concluzionat spunand ca nu crede ca exista o reteta clara care sa ajute brandurile sa „woo the consumer” si ca, daca ar exista una, atunci ar disparea exact elementul surpriza

 

Despre Premiile FIBRA

Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related