Cum se intelege publicitatea cu literatura. Bogdan Raileanu: Te inspira pentru ca te intalnesti cu tot felul de oameni si psihopati si tipologii si crize si situatii

Cum se intelege publicitatea cu literatura. Bogdan Raileanu: Te inspira pentru ca te intalnesti cu tot felul de oameni si psihopati si tipologii si crize si situatii

Bogdan Raileanu lucreaza in publicitate de vreo 15 ani si este Group Creative Director la GMP Advertising. De vreo doi ani, s-a apucat sa scrie literatura. A terminat un fel de micro-roman si alte texte de proza scurta. Unul dintre ele apare in iocan, revista infiintata de Florin Iaru si Marius Chivu. Titlul: "Ce mai face Vincent Gallo" (referinta aici).

Uneori crede ce e bine ce scrie, alteori ii vine sa stearga tot si sa se apuce de gatit. El povesteste care ii sunt tabieturile, cu ce apucaturi din publicitate se lupta in scris si cum poate deveni un subiect pana si monotonia unui birou.

 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related