Vara asta „Ai verde la ceai”, cu Lipton Ice Tea si Antonia

Vara asta „Ai verde la ceai”, cu Lipton Ice Tea si Antonia

Lipton Ice Tea lanseaza campania educationala “Ai verde la ceai”, impreuna cu un nou sortiment de Ice Tea pe baza de ceai verde – Lipton Green Ice Tea Mint Lime.

Prin noua campanie, Lipton isi propune sa evidentieze faptul ca intr-o sticla de Ice Tea gasim 3 ingrediente esentiale: ceai + apa + fructe. In plus, campania Lipton prezinta beneficiile consumului de ceai si invita consumatorii sa descopere ca Ice Tea-ul este un produs racoritor si delicios, ce poate fi savurat in diverse combinatii sau momente ale zilei.

 

In prim plan in acest an este ceaiul verde, cu un gust deosebit si aromat, perfect pentru o zi calda de vara. Pentru a oferi consumatorilor diversitate, noua aroma Lipton Green Ice Tea Mint Lime aduce un amestec savuros de ceai verde, lime si menta, indulcit partial cu stevia, un indulcitor 100% natural.

Astfel, noul sortiment are un continut caloric scazut, de numai 48 kcal/250 ml. Prima bautura racoritoare cu stevia din Romania a fost lansata tot de Lipton Ice Tea, in 2012, aducand astfel pe piata o optiune cu o cantitate redusa de zahar.

Antonia continua si anul acesta colaborarea cu Lipton Ice Tea, spunand impreuna povestea ceaiului pentru al doilea an consecutiv. Antonia va fi protagonista spotului TV Lipton si le va vorbi fanilor despre ingredientele si beneficiile ceaiului rece. Pentru mai multe surprize pe parcursul verii, urmariti pagina de Facebook a Antoniei si pagina de Facebook Lipton Ice Tea.

 

"In 2015, am demarat campania educationala „Ce-ai in ceai”, pentru a informa consumatorii despre ce contine cu adevarat ceaiul rece. Am fost placut surprinsi de interesul lor pentru aceasta categorie. De aceea, ne-am gandit sa vorbim despre beneficiile ceaiului si in 2016, dar dintr-o noua perspectiva, avand ceaiul verde ca personaj central. Cu un gust racoritor si delicios, Lipton Green Ice Tea si noul sortiment Lipton Green Ice Tea Mint Lime sunt vedetele acestei veri si preferatele noastre", spune Dana Iordache (Regional Marketing Manager Lipton).

 

Campania „Ai verde la ceai” a demarat printr-un atelier dedicat ceaiului rece, realizat de Lipton Ice Tea pentru fanii de pe pagina de Facebook. Acestia au aflat informatii in exclusivitate despre noua campanie Lipton, au incercat noul sortiment si au realizat propria reteta de ice tea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related