Cum sa negociezi cu inamicii, argh... cu copii

Cum sa negociezi cu inamicii, argh... cu copii

Parintii stiu: oamenii se nasc cu ura pentru legume. Poti sa le imbraci in cele mai indraznete povesti („morcovul asta este un spion care, cu nasul lui portocaliu, blablabla”), sa le asezi in farfurie sub forma de excavatoare, roboti spatiali sau Elsa din Frozen, sa vorbeasca si sa se maimutareasca in farfurie, micutele creaturi tot se vor stramba, vor plange si vor arunca cu ele pe jos.

Avand in vedere o astfel de obstructie mentala, Havas Londra a apelat la Weanston Churchill si la Al Doilea Razboi Mondial in noua campanie Ella’s Kitchen, care incurajeaza parintii sa le dea copiilor legume.

Veg for Victory arata importanta lor nutritionala in cresterea copiilor (de parca asta ar fi motivul principal pentru lipsa lor din meniul minionilor) si se foloseste, pentru asta, de cele mai triumfatoare discursuri motivationale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related