Si greselile se copiaza

Si greselile se copiaza

Saptamana trecuta, un spot facea inconjurul internetului mai cu viteza decat altele. Provenea din China si era pentru un brand de detergenti care spala atat de bine, incat un barbat de culoare devenea asiatic odata intrat la masina de spalat. Spre placerea unei domnisoare chinezoaice.

Spotul nu este nou, in martie incepand sa fie difuzat pe diverse canale in China, dar saptamana trecuta a ajuns in presa internationala.

Si nu e nou cu atat mai mult cu cat are o surata in Italia, cu 10 ani mai mare, aproape geamana. Doar ca in cel italian, un barbat alb se transforma dupa cum indica sloganul "Coloured is Better".

 

Dupa ce reactia initiala a companiei a fost sa sugereze ca presa din afara Chinei e prea sensibila si ca a amplificat spotul intr-o lumina nepotrivita (dupa ce, in interiorul granitelor tarii, reactii n-au prea fost, spune USA Today), ulterior si-a cerut scuze si a scos spotul din circulatie, arata BBC. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related