Joe La Pompe, mai poti?

Joe La Pompe, mai poti?

Cei de la 7DAYS vor sa fie ironici si cool in acelasi timp. Iar asta este destul de greu, asa ca au ales parodia celor care vor sa fie cool intr-un mod ne-cool si, tocmai prin asta, isi releva adevarata esenta, in niciun fel distilata, a coolness-ului absolut. Daca propozitia de mai sus a fost prea lunga, va dam cateva exemple: cei care merg in cluburi underground sa o asculte pe Silvia Dumitrescu sau poarta iarna tricouri urate cu reni.

In fine. Cool-ul are foarte multe implicatii si interpretarea sta in ochii privitorului.

Altii asa sunt pur si simplu, dincolo de orice critici. Cum a fost tipul asta, in 2012, in reclama de la Southern Comfort, motiv de inspiratie pentru multi oameni neintelesi si, mai ales, publicitari in pana de idei. O parodie, aici.

 

Ei, aerul acelei reclame seamana izbitor cu aerul unei alte reclame, una noua  de la 7DAYS, cum remarca si Eugen Suman zilele trecute pe Facebook

"Cineva s-a uitat prea mult la Southern Comfort. Sper sa nu fi fost facut in Romania”.

Altii cred ca a fost un spoof, o parodie asumata sau pur si simplu un tribut.

 

Mai lasam si alte doua mostre de cool mai jos:

Spa

 

Aeroport

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related