Cum a transformat Photosnacks un Photo Booth intr-un canal de marketing pentru branduri si evenimente

Cum a transformat Photosnacks un Photo Booth intr-un canal de marketing pentru branduri si evenimente

Photosnacks.ro, un brand format de doi antreprentori cu mai mult de 16 ani experienta in domeniul petrecerilor, au transformat experienta unei cabine foto intr-un nou intrument de digital marketing care poate fi folosit de orice business care organizeaza conferinte, lansari, targuri sau petreceri.

„Fata de cabinele foto simple, cu fundal personalizabil si recuzita, Photosnacks vine cu solutii specifice de marketing - social foto sharing, email collection sau testimoniale.” spune Dana Banica, co-fondator.

 

Adus in Romania de catre Photosnacks.ro, Social Photo Booth creeaza noi oportunitati de business pentru organizatorii de evenimente. Iata doar cateva moduri in care un brand se poate folosi de noul gadget:

 

1. Cresterea audientei si a engagement-ului pe retelele de socializare

Functia de Social Photo Sharing a cabinei Photosnacks ajuta la generarea de sute de like-uri, share-uri si comentarii la pozele realizate la evenimente. Analizele profesionistilor de digital marketing au dezvaluit ca imaginile pe Facebook genereaza cu 55% mai multe like-uri decat orice alt tip de postare.

Photo Booth-ul poate fi conectat la toate retelele de socializare ale brandului organizator si poate posta pe acestea in timp real. Pozele si clipurile facute in cabina sunt urcate automat pe Facebook, Pinterest sau Twitter.

Selfie-urile si video-urile sunt adunate toate intr-un album predefinit al petrecerii sau, alternativ, pot fi uploadate cu un hashtag prestabilit. In acest fel, ele sunt accesibile celor care le-au facut sau audientei care urmareste pe retelele de socializare.

Aceasta practica incurajeaza invitatii si audientele sa interactioneze in mod direct cu paginile brandului iar vizionarea lor poate fi conditionata de functia de like.

Optiunea de tag va ajuta la cresterea audientei postarilor si va implica mai multe persoane in procesul de marketing al brandului organizator. Aceasta metoda de promovare duce la cresterea organica a bazei de fani precum si la cresterea traficului pe pagina.

Daca o conexiune la internet nu este valabila la locatia evenimentului, echipa Photosnacks poate asigura wireless exclusiv pentru cabina foto.

“Pentru organizatorii de evenimente un Photo Booth cu un astfel de software este cea mai usoara metoda de a adauga componenta de social media serviciilor pe care le ofera.”, ne spune Dana Banica, co-fondator Photosnacks.ro

 

 

2. Colectare de date si email-uri pentru campanii de remarketing

Cresterea bazei de date cu email-uri este unul dintre goal-urile oricarui brand care organizeaza evenimente. Fie ca este vorba despre un targ, o conferinta sau o petrecere, informatiile despre audienta ajuta brandurile sa creeze campanii eficient targetate.

Software-ul cabinei Photosnacks permite organizatorilor sa implementeze chestionare si sa stocheze informatii personale precum email-uri si numere de telefon.

Survey-urile pot face parte din experienta unui selfie - odata ce poza a fost facuta, participantul trebuie sa raspunda rapid la un numar de intrebari legate de experienta pe care brandul organizator a oferit-o. Astfel, bradurile afla informatii importante care ii ajuta sa imbunatateasca experienta.

Detaliile personale ale invitatilor, precum adresele de email si numerele de telefon reprezinta elemente cruciale in campaniile de remarketing. Cu ajutorul lor, brandurile pot mentine un contact direct cu audienta lor.

Aceste date sunt stocate intr-o baza de date creata de catre cabina si sunt accesibile cu ajutorul unor date unice de logare. Ele se pot exporta in orice CMS de remarketing si sunt protejate impotriva celor care nu au datele de acces.

“Datele stranse ii ajuta pe organizatorii de evenimente sa isi concentreze eficient resursele si sa dezvolte strategii noi pentru a atinge audiente in continua crestere. O baza de date mereu updatata lucreaza in avantajul unui brand care vrea sa isi mentina audienta mereu informata”
Dana Banica, co-fondator.

 

3. Inregistrarea de testimoniale pentru viitoarele evenimente

Testimonialele sunt esentiale pentru castigarea increderii in brand si incurajarea audientei sa participe si pe viitor la evenimente. Ele pot fi postate pe retelele de socializare si pe site-ul brandului si vor ramane mereu o garantie a calitatii pe care brandul o ofera.

Photo Booth-ul permite inregistrarea unor filmulete scurte in care participantii sa vorbeasca despre experienta lor. Ulterior, filmuletele pot fi automat urcate in Social Media sau salvate in baza de date a cabinei.

“Incurajarea invitatilor la testimoniale denota faptul ca brandul este interesat de parerea lor si isi doreste sa ofera o experienta imbunatatita data viitoare. Photo Booth-ul poate inregistra mesaje personalizate sub forma de colaj video care stimuleaza cresterea numarului de participanti”, explica Dana Banica.

 

Cat costa Photo Booth-ul?

Costul cabinei Photosnacks incepe de la 299 Euro si poate depasi si 1000 Euro in functie de eveniment.
Profesionistii Photosnacks pot fi la dispozitia participantilor pentru minim 2 ore sau pentru o perioada mai lunga.

Toate aspectele tehnice legata de cabina se afla sub stricta supraveghere a unui reprezentant Photosnacks care va fi prezent pe intreaga durata a evenimentului.

 

Experienta Photosnacks este o inovatie digitala care schimba modul in care companiile si brandurile se promoveaza prin intermediul evenimentelor. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related