[post-Noaptea-Agentiilor '16] La MullenLowe, s-a improscat cu cerneala peste tot. In mod civilizat

Intr-o lume in care tastele vorbesc, MullenLowe a mizat la Noaptea Agentiilor '16 pe cerneala si pe henna. "Fresh ink" a fost conceptul petrecerii nocturne, iar participantii din targetul "all urban" s-au jucat de-a litere estetice pana tarziu in noapte, spun cei din agentie. O parte s-au pictat, o parte s-au pozat (multumind in gand fotografilor Adi Bulboaca si Vlad Catana), o parte s-au straduit sa faca impresie buna in avans pentru posturile de interni. Sa ii vedem:

 

Daca evenimentul nostru ar fi venit ca raspuns la un brief, probabil ca targetul vizat ar fi fost clasicul „all urban” de la aspiring interns, la clienti si colegi din alte agentii.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


MullenLowe

In Romania, Lowe este de 23 de ani una dintre cele mai mari agentii de publicitate, autoarea unor campanii memorabile, iar la nivel global, Nazis against Nazis este cea mai recenta dintre campaniile care au plasat... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related