Roboţii din publicitate pun oamenii la muncă

Roboţii din publicitate pun oamenii la muncă

Știrea că în Japonia a apărut primul director de creație care nu e om (și nici animal), a făcut înconjurul media in jurul datei de 1 aprilie. Dar uite că suntem în 7 iunie și apare prima mostră creativă a robotului angajat de McCann Erickson Japonia - pe numele lui, AI-CD ß.

 Pentru brandul Clorets Mint Tab, copywriterii de la McCann Japan au lucrat la două spoturi: unul realizat după ghidaj creativ uman (de către Mitsuru Kuramoto), celălalt cu direcții date de inteligență artificială.

AdAge ne pune în temă cu instrucțiunile exacte-dacă primul a propus echipei să gândească un spot care să "convey a clear refreshing message, CD-ul mașinist AI-CD ß a sugerat echipei execuția care să "convey wild with a song în an urban tone, leaving an image of refreshment with a feeling of liberation".

Primul adoptă calea caligrafiei, iar al doilea optează cu încredere pentru un câine zburător.

La acest moment, japonezii sunt rugați să voteze care le place mai mult.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related