„Povesti cu vinuri romanesti”, volum scris si implementat de Mercury360 pentru BASF Romania

„Povesti cu vinuri romanesti”, volum scris si implementat de Mercury360 pentru BASF Romania

Acum ca v-am atras atentia, consideram ca este necesar sa infirmam prezenta agentiei printre autorii urmatorului targ international de carte.

„Povesti cu vinuri romanesti” reprezinta mai mult decat un volum dedicat pasionatilor de vinuri. Este chiar platforma de comunicare gandita de Mercury360 pentru primul eveniment national dedicat producatorilor locali de vin mici si mijlocii, organizat de BASF Romania.

Povesti cu vinuri romanesti” este un proiect nou pentru noi, dar un proiect de suflet. Ne propunem ca, prin el, sa ajutam vinurile producatorilor mici si mijlocii sa prinda viata, sa fie cunoscute publicului larg. Implicarea Asociatiei Degustatorilor Autorizati din Romania aduce, fara doar si poate, un plus de profesionalism si garanteaza impartialitatea jurizarii. Orice proiect, insa, oricat de bun si frumos ar fi pe hartie, nu poate fi un succes daca nu este implementat cu profesionalism. Iar echipa Mercury360 a dat dovada, si de aceasta data, ca se poate ridica mult peste nivelul asteptarilor mele. O echipa de oameni inimosi, tineri si frumosi, al caror entuziasm ma surprinde de fiecare data. Profesionisti, gata oricand sa faca fata provocarilor noastre (care nu au fost putine in acest proiect), mereu cu zambetul pe buze, pregatiti sa ofere, cu generozitate, o parte din sufletul lor evenimentelor in care sunt implicati. O echipa cu care imi este drag sa lucrez de fiecare data.
Andreea Butaru (Marketing Communication Teamleader, Crop Protection Romania)

 

Evenimentul are ca scop incununarea eforturilor producatorilor mici si mijlocii si incurajarea acestora pentru dezvoltarea afacerii.

In parteneriat cu Asociatia Degustatorilor de Vin din Romania, BASF Romania a pus, prin intermediul acestui eveniment, bazele unui concurs national de degustare. Pornim asadar in cautarea celor mai bune vinuri rosii, albe si roze ale anului.

 

"Ca platforma de comunicare, „Povesti cu vinuri romanesti” s-a nascut din dorinta de fi flexibili. Aveam nevoie de un concept care sa aduca in centrul evenimentului povestile producatorilor participanti. Povestile vinurilor lor. Am vrut ca producatorii de vin sa simta ca sunt parte din povestea evenimentului, nu doar invitati, plimbati si distrati intr-un anumit loc, la o anumita data. In acelasi timp, aveam nevoie de un concept care sa permita unghiuri diferite de abordare a evenimentului, de la an la an, fara a-si pierde esenta. Am cautat oportunitatea de a organiza evenimente inedite si de a crea experiente diferite pentru producatorii locali de vin."
Oana Sandru (copywriter)

 

In cadrul primei editii a evenimentului, producatorii au avut sansa de a participa la un concurs-degustare, asa cum era el infaptuit cu secole inainte de redactarea acestui articol.

De aici si limba veche, instrument de nadejde in redactarea tutror materialelor anuntatoare pentru marele eveniment. Sub sloganul Vinul tau e o comoara. Protejeaz-o cu produsele BASF, au fost deschise portile cetatilor de pe taramurile romanesti, inspre gasirea celor mai vrednice vinuri albe, rosii si roze.

Fazele regionale ale evenimentului au fost organizate in conace cu vechime, special alese pentru a introduce participantii in atmosfera medievala. Astfel, s-a creat un preambul pentru marea intrunire nationala, gazduita de Castelul Medieval din Cetatea Alba Iulia.

Castigatorii etapelor regionale, participantii de la „nationala”, au fost intampinati la curte cu o reprezentatie... bufoniceasca. Printre giumbuslucuri si-au facut aparitia si dansatorii medievali, care au impresionat audienta alaturi de statuile vii. Apoi a inceput ospatul.

In decoruri si ritmuri de mult uitate , castigatorilor celor trei categorii le-a fost acordat un prilej de infaptuire a vredniciei, adica cate un kit de promovare a afacerii in valoare de 5000 de euro.

 

Vizualuri ale campaniei

 

Echipa care a contribuit la infaptuirea acestui proiect:

- din partea Mercury360: Oana Sandru (Copywriter), Delia Raicu (Art Director), Mircea Vlase (Art Director), Denisa Boeru (Senior Account Manager), Ioana Dumitrascuta (Account Manager), Alexandra Bogza (Account Executive), Narcisa Raia (Events Account Manager), Camelia Moroianu (Junior Events Account Manager), Marius Florea (Junior Events Executive);

- din partea BASF Romania: Andreea Butaru (Marketing Communication Teamleader Crop Protection Romania), Ana Diana Petre (Communication Assistant), Robert-Ionut Baicoianu (Specialty Crops Manager Crop Protection Romania).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related