[Salutari din Chisinau] Constantin Sarcov, Piko: Agentia a aparut ca o reactie a prostului gust de pe panouri si de la TV

[Salutari din Chisinau] Constantin Sarcov, Piko: Agentia a aparut ca o reactie a prostului gust de pe panouri si de la TV

Piata din Moldova e mica, spune Constantin Sarcov, Co-partner Piko☂, si nu in sensul Luxemburgului. Mica in sensul ca nu poti creste, nu exista specialisti si nici modalitati de a-i educa: „Suntem in mare parte lone snipers, invatati de pe internet si stagieri in tari straine”. Pe de alta parte, faptul ca se afla intre Est si Vest si au acces spre ambele directii, naste oportunitati.

Constantin povesteste despre tender-uri (pitchurile moldovenesti) false si jocuri la pret mic, despre colaborarea cu clientii straini si mai ales cum, in ciuda a toate astea, au ajuns selectati de Luezers Archive.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related