Uneori, avem nevoie de un curcubeu alb-negru

Uneori, avem nevoie de un curcubeu alb-negru

Vreti sa stiti cum arata bomboanele Skittles fara culori? Ca niste pastile derutate. Chiar si asa, brandul a renuntat la curcubeu, pentru un weekend. De ce? Ca sa poata dona curcubeul acolo unde a fost nevoie. La parada Gay Pride din Londra.

Campania, realizata de adam&eveDDB, a debutat cu o scrisoare deschisa care spune asa:

”E cam ciudat, dar o sa facem asta si vom vorbi despre elefantul colorat din camera. Voi aveti curcubeul, noi avem curcubeul, si, de obicei, asta este... ok. Anul acesta, insa, doar un curcubeu merita sa fie in centrul atentiei, al vostru. Si nu vom fi chiar noi cei care sa il fure. Asa ca, in acest weekend, renuntam la el”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related