O bere mandra ca e altfel

O bere mandra ca e altfel

In America, berile se mandresc ca sunt europene. In Europa, ca sunt germane. Sau belgiene. In Rusia se bea votca, iar in Asia... sake? Pana si la testul stereotipiilor despre stereotipii stam prost. Aici intervine Tiger Beer, o bere autentica din Asia, care si-a dar seama ca originile ei nu dau bine alaturi de produsul cu pricina. Iar asta si pentru ca oamenii umbla in jurul fruntii cu un nor de prejudecati.

Cu ajutorul agentiei Marcel Sydney au vrut sa puna si ei umarul la lupta impotriva stereotipiilor culturale si au pornit pe Canal Street, din New York, cunoscuta pentru magazinele ei, pline pana la refuz, de produse ieftine asiatice. Cu gandul sa ii dea un sens nou, mai aproape de real si mai departe de clisee, cei de la Tiger Beer au transfomat strada intr-o expozitie cu ce are mai bun arta, moda, tehnologia si designul din Asia.

Magazinul a fost construit in doar doua saptamani, scrie LBBOnline. Podeaua, de 118 metri patrati, purta stigmatul clieseelor trecute: sub geam, stateau inghesuite, produsele ieftine de pe Canal Street. Oamenii nu doar stateau la coada sa intre, dar campau si 12 ore in fata magazinului. Totul s-a vandut la cateva ore de la deschidere:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related