Caietul cu stickere si lacrimi

Caietul cu stickere si lacrimi

Din aprilie, copiii de toate varstele (se incadreaza aici si multi  barbati de peste 20, 30  sau 40 de ani) au inceput cautarea. 24 de echipe, 96 de pagini si 680 de stickere pentru a completa traditionalul album microbist Panini, scrie LBBOnline.

Campionatul European s-a terminat si lumea inca uraste Franta sau Portugalia (sau pe amandoua), ofteaza nostalgic dupa Islanda si comenteaza performantele supra sau subestimate ale Germaniei. Unii cauta inca imaginile lipsa din colectie.

Altii cauta altceva. O metoda de a supravietui durerii. De a mentine speranta regasirii. Pentru ei, Leo Burnett Bruxelles a lansat un alt fel de album Panini, alaturi de organizatia Missing Children Europe. In el, sunt destinele celor care ar fi putut fi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related