Toate brandurile, unite în spirit și un singur scop: Dați câte un Pokemon, să ajungă la toată lumea

Toate brandurile, unite în spirit și un singur scop: Dați câte un Pokemon, să ajungă la toată lumea

Oamenii serioși își amintesc cu nostalgie de vremurile în care îi puteau insulta pe cei care votau cu Trump sau Brexit. Dar au trecut parcă niște ere anti-glaciare de atunci și astfel de preocupări au devenit desuete.

Lumea se împarte acum între cei care joacă Pokemon Go și cei care cred ca semenii lor ar putea să își dedice timpul unor cauze mai înalte, cum fac ei, de exemplu: să stea pe Facebook, să se uite la un serial sau chiar să muncească. Situația se prezintă cam așa:

În fine, dacă pentru indivizi, vânătoarea este o opțiune, pentru branduri a devenit o obligație. 

Nu poți să te sustragi de la cel mai important subiect de discuție al omenirii. Și brandurile nici nu o fac. Orice pretext e bun pentru un consumator fericit. Iar un consumator este fericit când are Pokemoni.

Au marșat pe aceasta direcție, în mod previzibil, companiile de tehnologie și comunicații. Una din cele mai mari probleme pentru joc (atunci când nu cad serverele) este bateria și limitele ei. Așa că multe branduri au prins pretextul ăsta.

Dar nici supermarketurile, băuturile carbogazoase, mall-urile sau băncile nu au stat degeaba. Unele și-au făcut Pokestopuri, altele au lansat concursuri, cel mai important e să nu piardă cursa cu nebunia. 

ING ademenesc Pokemonii cu Lure models, McDonald's la fel. 

Fanta a ales Herăstrăul, să fie loc pentru mulțime, sâmbăta și duminica, să fie și timp, și au dat vreo 20 de Lure-uri, să ajungă la toată lumea.

București Mall are chiar un gym care așteaptă să fie cucerit și specii rare de vânat:

Vodafone a lansat pokeweekendul între 23-24 iulie și a dat net gratuit ca vânătorii să bată orașul în căutarea prăzilor:

UPC își îndeamnă clienții să caute pokemoni la sediile companiei și să îi fotografieze, într-un concurs cu premii surpriză. 

Tot concurs are și Profi și tot pe același principiu: clienții să prindă animalele în magazin. Răsplata: baterii externe care permit încărcarea a 2 dispozitive o dată.

TPLink pur și simplu le amintește oamenilor că au și ei produse care să îi ajute în prelungirea isteriei. Adică tot pentru încărcări de urgență:

QuickMobile ajuta gratuit „vanatorii” de Pokemoni fara baterie cu acumulatori externi si cabluri de incarcare pentru a continua jocul.

EuroGSM aduce un specialist care oferă indicii, strategii și unelte pentru a-i prinde pe Charmander, Pikachu si Bulbasaur.

Nu e decât o chestie de timp până la oferte de genul o sticlă de ulei și doi pokemoni gratis. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related