Care e faza cu premiile de la Cannes?

Care e faza cu premiile de la Cannes?

Artistul Hr. Meaner încearcă să afle ce stă în spatele nebuniei de la Cannes, într-un articol Lbbonline. Prima lui participare la festival, anul acesta, i-a dat ocazia să adauge încă un capitol seriei lui de colaje, Madland, la care lucrează și are ca focus industria publicității.

Așa că a făcut o listă cu motivele pentru care creativii își doresc un premiu la festivalul de pe Croazetă, a printat-o în sute de exemplare și a plecat cu ea la Cannes.

A împărțit foile în mai multe puncte cheie ale festivalului și a rugat oameni să îi răspundă la sondaj: creativi, studenți, personaje de toate felurile ale industriei. I-au răspuns 80:

Majoritatea, 89%, au răspuns că un astfel de premiu îi inspiră. Răspunsurile complete mai jos:

To be inspired 89%

Ass-kissing networking 42%

To highlight the extraordinary 39%

To measure our creative dicks 36%

To get shitfaced in an exotic location 36%

To give ourselves a self-congratulatory pat on the back 31%

To revel in our well-deserved success 29%

Yacht parties 26%

Celebrity spotting 23%

To celebrate work that is totally detached from reality 18%

To impress a small group of people in a room 18%

Mum 15%

To get high 15%

To make a few wealthy men even wealthier 13%

To collect more entry fee money 13%

To set ourselves impossibly high standards 13%

Fame and fortune 13%

There is no fucking point 10%

To get depressed 8%

To avoid the issue 5%

To take pride in stuff we shouldn’t be proud of 5%

To get laid as much as possible 5%

Dad 1%

Mai jos, alte colaje ale artistului din seria Madland:

“Deadlines” 

“Promoted” 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related