Golin comunica parteneriatul dintre Lidl si World Vision – Paine si Maine, un program dedicat luptei impotriva abandonului scolar

Golin comunica parteneriatul dintre Lidl si World Vision – Paine si Maine, un program dedicat luptei impotriva abandonului scolar

Romania are una dintre cele mai mari rate ale abandonului scolar din Europa, iar principalul factor care ii determina pe copii sa renunte la educatie este saracia. Pentru a ajuta elevii din zone defavorizate sa isi continue studiile si sa-si asigure, astfel, singuri painea atunci cand vor fi mari, Lidl Romania este partenerul World Vision in derularea etapei-pilot a programului „Paine si Maine”.

Implicarea Lidl in aceasta initiativa este comunicata de Golin printr-o strategie care atrage atentia mai multor categorii de public asupra acestui fenomen.

Pentru implementarea etapei pilot a programului „Paine si maine”, Lidl a donat 100.000 euro. Astfel, peste 200 de scolari din judetele Dolj si Valcea beneficiaza zilnic de o masa calda, care contine necesarul de nutrienti pentru o dezvoltare normala si corespunde tuturor standardelor de calitate si siguranta alimentara.

De asemenea, in cadrul programului, cei mici participa la activitati extrascolare care ii ajuta la continuarea procesului de invatare si la fixarea notiunilor esentiale, intr-un mediu controlat si stabil.

 

"Un viitor mai bun poate fi construit doar de generatii informate si educate. Insa, in foarte multe zone din Romania, copiii nu se pot bucura de accesul gratuit la educatie cat timp nu beneficiaza de lucruri elementare precum mancarea. Abandonul scolar nu trebuie judecat, ci descurajat, iar o masa calda pe zi si un sprijin suplimentar ii pot ajuta pe cei mici sa priveasca scoala cu alti ochi, sa participe la toate orele si sa se indrepte spre o profesie care le-ar putea asigura un trai mai bun. De aceea ne-am implicat cu multa determinare in programul World Vision, iar partenerul nostru de comunicare, Golin, ne-a ajutat sa facem aceasta initiativa mai vizibila", a afirmat Maria Parvuleasa (PR & CSR Manager, Lidl Romania).

 

Pentru a vedea cum este implementat efectiv programul, jurnalisti de la publicatii nationale si locale, alaturi de bloggeri, au fost invitati in doua sate din comuna Stoilesti, judetul Valcea. Astfel, in satul Ursi, vizitatorii i-au gasit pe elevi chiar la masa si au aflat ce contine un meniu de pranz si cat de incantati sunt copiii de aceasta initiativa.

De asemenea, in satul Geamana, jurnalistii si bloggerii au ascultat povestea impresionanta a invatatoarei, care parcurge zilnic mai multi kilometri pe jos pentru a ajunge la ore si care a refuzat un post mult mai avantajos pentru a salva de la inchidere aceasta scoala.

 

"Prin aceasta vizita ne-am propus ca jurnalistii si bloggerii sa vada si sa traiasca realitatea, sa inteleaga importanta implementarii unui astfel de proiect pentru familiile participante. Si cred ca obiectivul nostru a fost atins – copiii din satele Ursi si Geamana ne-au oferit tuturor o lectie de viata despre determinare si despre implicare. Ne bucuram sa construim, alaturi de Lidl si impreuna cu World Vision, un viitor mai bun pentru acesti copii. Si este doar primul pas din proiect", a adaugat Roxana Diba (Manager, Golin).


Roxana Diba (Manager, Golin)

 

Programul „Paine si Maine”, demarat de World Vision, in parteneriat cu Lidl Romania, are ca obiectiv ajutarea a peste 2.500 de copii din zone defavorizate ale tarii, in conditiile in care cheltuielile cu sustinerea unui copil inclus in program sunt estimate la 270 lei pe luna.

Etapa pilot a fost implementata in 6 sate din Dolj si Valcea, insa programul va fi extins si in alte sate din cele doua judete, carora li se va adauga si judetul Vaslui.

Echipa Golin care s-a ocupat de comunicarea implicarii Lidl in acest program a fost formata din Roxana Diba (Manager), Casiana Ionascu (Senior Media Associate) si Bianca Cenusescu (Media Asocciate).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related