TUIO foloseste un chat bot pe Facebook pentru a umaniza procesul de recrutare

TUIO foloseste un chat bot pe Facebook pentru a umaniza procesul de recrutare

Tuio lanseaza un mod inedit de a aplica pentru pozitiile disponibile in cadrul noului program de internship al agentiei. In loc sa trimita CV-uri, in modul clasic de recrutare, acestia vor putea vorbi direct cu bot-ul Tuio despre experienta lor, toti candidatii ajungand astfel la etapa de interviu. Robotul, sau “bot-ul” agentiei va afisa diverse intrebari si va reactiona corespunzator, in functie de raspunsurile primite.

 

"Cand o agentie face angajari, candidatii depun CV-uri, insa numai cativa sunt chemati la interviu.
Cu ajutorul acestui bot, avem posibilitatea sa simulam conversatii cu fiecare candidat in parte, lucru imposibil intr-un scenariu real. Pe langa ca este interesant pentru noi si candidati, acest mod de a tine interviurile ne va ajuta sa analizam candidatii mai personal", a spus Ludwig Petre (Managing Director Tuio).

 

Prin definitie, interviurile sunt conversationale. Tocmai de aceea, agentia a optat pentru ideea unui interviu prin chat, chiar daca partenerul de conversatie este virtual. Raspunsurile candidatilor vor trebui date pe loc, ceea ce le asigura unicitatea, dar si o reprezentativitate mai mare, comparativ cu cele cateva randuri scrise in CV.

Intrebarile vor fi o provocare pentru candidati, de la clasice precum “De ce ai fi potrivit pentru aceasta pozitie?” sau “Care a fost ultimul articol citit pe IQads?”, la unele mai neobisnuite, cum ar fi “Cate mingi de baschet incap in biroul TUIO?”. Raspunsurile primite pot fi filtrate si organizate rapid. Bot-ul ofera de asemenea posibilitatea candidatilor de a incarca CV-ul la finalul interviului.

Facebook a deschis propria platforma de chat catre astfel de bot-uri cu numai patru luni in urma, insa posibilitatile de utilizare au devenit nelimitate. Bot-urile pot oferi informatii intr-un format succint si familiar, de chat. In prezent, exista aproximativ 15.000 de bot-uri puse la dispozitia celor peste 1.000.000.000 de utilizatori Facebook Messenger la nivel global.

Candidatii interesati pot initia interviul printr-un mesaj privat trimis paginii Tuio pe Facebook sau direct din aplicatia Facebook Messenger.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related