Orice motiv e bun de bere. Chiar și fotbalul fără cască

Orice motiv e bun de bere. Chiar și fotbalul fără cască

În SUA, fotbalul adevărat e altul. E greu să îți dai seama cine câștigă sau de ce, dar asta nu contează, pentru că jucătorii au cască și atunci, probabil, nu mai este foarte credibil să se tăvălească pe jos și să acuze dureri imaginabile de urechi. De asemenea, o fi mai greu să se muște unii pe alții. Dar toate acestea sunt nesemnificative, important e că la orice astfel de meci se bea bere.

Acum, fotbalul european, soccer-ul, nu este la fel de palpitant pentru ei, dar a început să capete atenție în ultima perioadă. Motiv de bucurie pentru brandurile de bere.

Cum ar fi Heineken, care în parteneriat cu Google au lansat programul"Soccer Is Here" (de pe mobil, va rugam), prin care americanii pot vedea barurile unde se pot urmări tot felul de campionate: Liga din SUA, din Spania sau din Anglia, Campionatul UEFA și orice altă competiție cu balonul rotund. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related