Automotive Aftermarket News, platforma care dezvaluie competentele pietei auto aftermarket

Automotive Aftermarket News, platforma care dezvaluie competentele pietei auto aftermarket

De cate ori ai ramas confuz in urma explicatiilor date de mecanic la una dintre inevitabilele vizite la service? Cum ar fi ca data viitoare sa nu mai fii nevoit sa mergi orbeste pe mana lui, ci sa poti alege, mai informat, cea mai buna optiune pentru masina ta?

Aceasta este provocarea lansata de platforma Automotive Aftermarket News, un proiect ambitios al agentiei Loopaa din Cluj-Napoca, ce isi propune sa scoata la lumina secretele pietei Auto Aftermarket si sa conecteze utilizatorii finali cu producatorii din domeniu.

 

"Proiectul a fost demarat pornind de la o situatie practica. Mergi la un service cu o defectiune mai mica sau mai mare, specialistul iti explica problema si iti prezinta solutiile existente. Doar ca, atunci cand vine vorba sa alegi intre produsele unui brand sau cele ale altuia, majoritatea nu stiu ce sa faca. Te duci pe varianta mai ieftina, optezi pentru brandul mai cunoscut sau incerci sa iei in calcul specificatiile tehnice? Dar daca nu stii nimic despre aceste solutii? Alegi piese originale pentru ca esti sigur 100%? Dar merita sa platesti tot timpul mai mult doar ca sa fii sigur? Asa am ajuns sa centralizam informatii din acest domeniu si sa vorbim despre producatori, branduri si afaceri din zona Automotive Aftermarket", a explicat Adrian Abrudan (fondatorul proiectului Automotive Aftermarket News).

 

Platforma reuneste stiri, informatii utile, sfaturi si recomandari din si despre piata aftermarket, fiind publicate articole complexe si bine documentate despre evenimente de profil, diverse marci de autovehicule, service-uri auto, procesul de intretinere al masinii, piese de schimb, consumabile si accesorii auto. Un accent aparte este pus pe diseminarea brandurilor din domeniu, fiind analizate si prezentate gamele lor de produse, materialele lor de prezentare, fiind efectuate si comparatii intre ele.

 

"Pentru noi, lansarea acestei platforme a venit ca un pas natural. Am lucrat cu diversi producatori si distribuitori de pe piata Aftermarket din tara si din strainatate. In timp, am ajuns sa aflam care sunt informatiile de culise, care sunt acele aspecte care nu prea ajung la cei ca mine si ca tine (soferii de zi cu zi), si credem ca toata lumea merita sa aiba acces la mai mult decat la informatiile “oficiale”. Prin acest proiect ne intarim pozitionarea noastra ca agentie cu experienta in domeniul Auto Aftermarket", a adaugat Victor Gavronschi (CEO al agentiei Loopaa MarCom).

 

Initiatorii proiectului isi doresc sa se plaseze cat mai aproape de publicul lor tinta, astfel ca au creat o serie de canale de comunicare, dintre care cel mai activ este pagina de Facebook, prin intermediul carora sa intre in contact direct cu proprietarii de autovehicule si cu soferii din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related