Ultimul tren, numit dorință

Ultimul tren, numit dorință

[UPDATE]: Ministerul Culturii a postat pe Facebook ca nu a fost implicat in realizarea spotului "Cumintenia Pamantului - Ultimul tren", lansat ieri, precizand ca acesta nu face parte din campania oficiala asumata de Guvernul Romaniei. 

 

Chiar și când e vorba de ceva intim și personal cum e donatul, prietenii de pe Facebook au grijă de tine: de ce să donezi de Crăciun și nu vara, de ce bătrânilor și nu copiilor, de ce culturii și nu spitalelor. În fine, chiar și când donezi sânge poți să greșești, în vreun fel inexplicabil, față de gura lumii, mutată cu prejudecăți cu tot, pe internet.

Donațiile pentru opera lui Brâncuși, Cumințenia pământului, au avut aceeași soartă. Au fost atacate din toate colțurile cu argumente: că mai bine să stea într-un muzeu din afară, că statuia ar fi apreciată mai bine, că nouă nu ne trebuie, că cine se duce să o vadă, că lui Brâncuși i-ar fi indiferent, în fine, cunoașteți șirul. Este valabil pentru orice subiect. 

Cei de la Papaya spun, însă, că se poate. Hai că se poate, mai exact. Un video emoționant care încearcă să ne amintească de lucruri pentru care merită să lupți. Și să donezi.

Bilanțul este modest, până acum: peste 500.000 de euro. Guvernul are nevoie de 6 milioane de euro, până la sfârșitul lunii septembrie, pentru a cumpăra opera lui Brâncuși. 

Campania de luptat cu opinia publică, Brâncuși e al meu, a fost dusă, până acum, de GMP. Andreea Nemens explica aici câteva din culisele ei. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related