[Cu BD-urile in mana] Xenia Pamfil: Banda desenata este menita sa fie arta comerciala, ea trebuie sa vanda, sa devina populara, dar asta nu inseamna ca este si superficiala

[Cu BD-urile in mana] Xenia Pamfil: Banda desenata este menita sa fie arta comerciala, ea trebuie sa vanda, sa devina populara, dar asta nu inseamna ca este si superficiala

Xenia Pamfil e o viteaza a BD-urilor. In liceu a participat la un concurs de banda desenata pe care l-a si castigat. A trecut prin mai multe stiluri de desen si a facut un album in care fiecare dintre cele 11 capitole era abordat diferit. Despre Mishka and the Sea Devil e vorba, iar cu lansarea a ajuns pana la Comic Con New York. Cum anume? A luat la rand edituri din Franta si SUA, a cautat contacte si a trimis mailuri, prezentandu-si romanul grafic. Iar una dintre ele a si raspuns.

Regreta ca inca n-a avut ocazia sa lucreze cu o editura frantuzeasca, pentru ca acolo "lucrurile stau un pic altfel" vizavi de abordarea BD-urilor din State ( mai "afaceristica" si mai putin boema, precizeaza ea). 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related