Eugen Suman este noul Executive Creative Director al MullenLowe

Eugen Suman este noul Executive Creative Director al MullenLowe

Un poet, un copywriter si un director intra intr-o agentie. Nu, nu este inceputul unui banc, desi personajului in cauza nu-i lipseste umorul, ci o mutare la varful industriei de comunicare.

10 ani de publicitate, 3 tari din regiune, peste 20 de premii locale si internationale, de 6 ori jurat international, clienti din 15 industrii, multe ore de voluntariat in scop educational, o carte publicata deja si alta pe drum – acesta este noul Different Kind of Beast din Metropolis Bravo, etajul 3, aripa vest.

 

"Intr-una dintre lungile discutii pe care le-am avut in perioada de cunoastere, am trait o clipa de teama cand am constatat cat de multe avem in comun: ne place onestitatea, iubim publicitatea, nu putem fara umor, credem cu tarie ca cei mai buni si fericiti oameni genereaza cele mai bune idei pentru cei mai fericiti clienti. Impartasim chiar si un ADN usor obraznic. Si, cel mai important, avem ambitia de a face din clientii nostri invingatori. Cu acest spirit pornim cu multa confidenta la un drum care va fi, stim sigur, intens, asudat, amuzant si niciodata plictisitor", spune Hortensia Nastase (Vicepresedinte Creative Services, Grupul Lowe Romania).

 

Eugen Suman a castigat zeci de premii si nominalizari la principalele festivaluri locale si internationale de creatie cu agentii din trei tari diferite: Romania, Cehia si Slovacia, si a lucrat pentru clienti precum Unilever, Vodafone, GE Money Bank, Tuborg, SAB Miller, Toyota, Dacia, Harley Davidson, Carturesti, Bang&Olufsen, British American Tobacco sau Carrefour. Este invitat constant in juriul unor festivaluri precum ADC*Europe, Golden Hammer, New York Festivals, AD*STARS Asia sau Effie. In prezent, Suman este in plin mandat de presedinte al ADC*RO, Art Directors Club of Romania.

 

"MullenLowe este o retea cu un work extrem de vizibil la nivel international, iar echipa din Romania are potentialul de a fi unul dintre birourile care impresioneaza la toate capitolele – local, international, in inima consumatorilor si pe scenele festivalurilor de creatie. De altfel, asta este una dintre ambitiile cu care vin in agentie – sa fac impreuna cu oamenii de-aici ca MullenLowe sa devina the place to be, indiferent daca vorbim despre creativi super talentati sau clienti care cauta an unfair share of attention pentru brandurile lor. Am gasit aici o energie buna si o pofta de a face campanii tari, iar asta e din ce in ce mai rar in industria noastra", spune Eugen Suman (Executive Creative Director, MullenLowe).

 

Inainte de a se alatura echipei MullenLowe, Eugen a fost Creative Director la una dintre cele mai mari agentii de digital din Romania, dupa ce acumulase deja experienta regionala in aceasta pozitie in agentii de publicitate din Praga si Bratislava.

In 2013, Jandl, unde Suman conducea echipa de creatie, a fost numita Agentia Anului in Bratislava si a doua cea mai buna agentie in Noua Europa la Golden Drum, iar Suman a fost numit al doilea cel mai bun Creative Director din Slovacia. Cu un an inainte, in 2012, a fost numit al patrulea copywriter din lume conform Luerzer’s Archive.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related