[Clientii noi si vechi] Alina Stanciu (JustAd) si filosofia feedback-ului. De la „Puteti sa o faceti din nou, dar mai bine?”, la „Simt ca nu e cum imi imaginam”

[Clientii noi si vechi] Alina Stanciu (JustAd) si filosofia feedback-ului. De la „Puteti sa o faceti din nou, dar mai bine?”, la „Simt ca nu e cum imi imaginam”

Preferata noastra a fost: „Mult prea creativ. Noi dorim sa fim doar putin mai creativi decat competitia”. Mai sunt cateva, la fel de simpatice, pe lista Alinei Stanciu (Head of Strategy, JustAD).

Dar sa redevenim seriosi. Pentru ca, dincolo de picanteriile unor astfel de culise ale briefurilor si feedback-urilor, principala schimbare in atitudinea clientilor a fost chiar asta: seriozitatea. "Briefurile tind sa devina din ce in ce mai stricte", spune Alina, iar cele care necesita doar creatie sunt din ce in ce mai rare.

Ea povesteste despre clientii noi, Starkii de Romania, atuurile si dezavantajele start-up-urilor in ceea ce priveste agentiile de publicitate, programul pe care l-au dezvoltat in companie, doar pentru acest domeniu, dar si despre clientii vechi, din agro, de exemplu, si nevoile lor care au ramas aceleasi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related