Nebunia la care ai dreptul

Nebunia la care ai dreptul

Facem de la început o declarație de amor. Pe șleau și asumat: ne place Hornbach. Dar și mai mult ne place agenția Heimat, din Berlin, care au făcut și campania asta, realizată la București, iar acum vin cu o altă chestie, și mai mișto. 

Dar înainte să ajungem acolo, să explicăm puțin. Ne place Hornbach pentru că, deși sunt o companie care vinde scule cu care să schimbi becul și să dai găuri în pereți, au curajul să își întrebe consumatorii dacă mai știu cum e să trăiești (Da, avem un fix cu asta, dar ne va trece). Pentru că nu se mulțumesc să îți spună că vând bormașini, ci fac un efort, exagerează elegant. Se murdăresc pe mâini cu tot felul de experiențe neplăcute și sentimente incomode. S-au prins, probabil, că a devenit ridicol să vândă fericirea. 

Și atunci vorbesc de nebunie, de exemplu. De nebunia domestică. Aia la care ai dreptul. În toți pâlpâie licărul ei. Picătura de la baie, pe care o auzi doar tu, crăpătura imaginară din faianță, înclinarea imperceptibilă a tavanului. Să mergem după dușmani, până o epuizăm. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related