Atenție, mesaj de importanță națională. Pentru britanici

Atenție, mesaj de importanță națională. Pentru britanici

În lume se întâmplă tot felul de lucruri spectaculoase. Da, urșii panda nu mai sunt în pericol de dispariție, dar nu despre asta e vorba. Ci despre detalii micuțe, dar care, pentru optimiști, anunță o șansă de salvare a omenirii în viitor.

Francezii, de exemplu, nu mai au voie la mailurile de job după ce s-a terminat programul, iar în Nord, prin Suedia, în unele sectoare s-a implementat programul cu patru zile de muncă pe săptămână și economia nu s-a prăbușit, din contră. 

În alte țări, continuă celălalt viitor. Ăla care nu este bine distribuit. Oamenii care stau la job, deși sunt pe plajă, și alții care își petrec vacanța la birou. Ei bine, exemplarele umane din urmă sunt vizate de campania Virgin Atlantic #GetOutOfOffice, realizată de adam&eveDDB. Unul din trei britanici nu își iau zilele de concediu. Lor li se dedică oda următoare (și statuile imaginare, dintr-un univers paralel):

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related