AFI Palace Cotroceni, Golin și MullenLowe lansează AFI Aventurier, printr-o campanie plină de adrenalină

AFI Palace Cotroceni, Golin și MullenLowe lansează AFI Aventurier, printr-o campanie plină de adrenalină

Mersul la cumpărături se poate transforma câteodată într-o adevărată aventură. Slalomul prin magazine, evitarea cumpărătorilor grăbiţi, atraşi de oferte, şi luarea deciziei corecte dintre multele opțiuni pe care le oferă un mall pot cauza creşteri mari ale adrenalinei. Pentru a reda aceste senzaţii tari, AFI Palace Cotroceni a amenajat primul parc de aventură indoor din România – AFI Aventurier, lansat printr-o campanie „la înălţime”, marca Golin și MullenLowe.

Astfel, jurnaliştii şi bloggerii au fost, în premieră, martorii unei prezentări de modă pe tiroliană, la evenimentul de lansare a parcului AFI Aventurier.

Sorin Scîntei, Directorul General al centrului comercial, a fost primul care a testat tiroliana din AFI Aventurier, urmat de modelele care „au defilat” la peste 20 de metri înălţime, în ţinute din colecţiile de toamnă-iarnă ale cunoscutelor branduri de fashion Stefanel şi Tezyo.

Toți cei prezenți au asistat și la o demonstrație de cum pot experimenta toate segmentele parcului, cu diferite grade de dificultate. Alpiniştii AFI Aventurier au parcurs live segmente ale traseelor din parcul de aventură indoor şi au străbătut cea mai mare pânză de păianjen din România, realizată din aproape 1 kilometru de sfoară.

„AFI Palace Cotroceni s-a poziţionat, încă de la început, drept un deschizător de drumuri pe piaţa centrelor comerciale din România, beneficiind de o locaţie excelentă şi de un mix integrat de oportunităţi de shopping şi de petrecere a timpului liber.

Astfel, prin lansarea AFI Aventurier ne-am dorit să le oferim vizitatorilor ceva nou în zona de entertainment, nemaiîntâlnit în mall-urile din România. Alături de echipa Golin și MullenLowe, am pus la cale o campanie ‚la înălţime’ pentru a prezenta această noutate din portofoliul de oportunităţi de divertisment al mall-ului”, a declarat Georgiana Oltenescu, Corporate Marketing Manager, AFI Europe România.

Aventura a  fost cuvântul de ordine în definitivarea campaniei, care a început printr-o componentă de teasing în social media, sub hashtagul #suntaventurier, ce s-a desfășurat cu o săptămână înainte de lansarea parcului de aventură. Bloggerii au fost invitaţi să-şi schimbe coverul paginii de Facebook şi poza de profil prin imagini care să exprime ideea de aventură.

„Un proiect atât de aventuros nu putea decât să beneficieze de o campanie pe măsură. Astfel, alături de AFI Palace Cotroceni, ne-am lansat într-un zbor lung al premierelor, prin propunerea primei prezentări de modă pe tiroliană din România şi deschiderea unicului parc de aventură indoor din centrele comerciale din Europa”, a completat Anca Scarlat, Media Manager, Golin.

Proiectul de lansare a inclus o campanie de imagine, realizată de agenţia MullenLowe.

Încă din primul an pe piaţă, AFI Palace Cotroceni a schimbat jocul. De la felul în care arată mall-ul, la mixul de magazine sau evenimentele pe care le-a organizat. AFI reuşeşte să rămână în continuare relevant pentru că este mereu conectat la vizitatorii săi şi încearcă să le răspundă dorinţelor, oricât de “complicat” ar părea la prima vedere.

Ce exemplu mai bun decât deschiderea unui parc de aventură în mall, doar pentru că mulţi dintre clienţii AFI preferă acest tip de activitate? Ne bucurăm că deschidem noi drumuri împreună, în special dacă vorbim despre drumuri care implică tiroliene :)”, a adăugat Alina Bălan, Client Service Director, MullenLowe.

Conceptul vizual s-a adresat familiilor cu copii, anunţând deschiderea unui parc de aventură lejer şi distractiv drept o modalitate plăcută de a petrece timp de calitate alături de cei dragi, într-o formă antrenantă, în AFI Palace Cotroceni. Comunicarea proiectului a intregrat mai multe canale reprezentative pentru public: online, OOH, tranzit, POSMs (postere, flyere, table mats, floor stickere, city lights, window stickere etc.).

În proiectul de lansare a parcului de aventură indoor AFI Aventurier s-au implicat, din partea AFI Palace Cotroceni, Georgiana Oltenescu (Corporate Marketing Manager), Raluca Harabagiu (Marketing Specialist), Andreea Rafilă (Marketing Executive).

Echipa Golin a fost formată din Anca Scarlat (Senior Manager), Florentina Grosu (Media Associate), Cătălina Soare (Digital Manager) și Bianca Stoica (Digital Associate), în timp ce MullenLowe a fost reprezentată de Alina Bălan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director) şi Bianca Iancu (Senior Acount Executive).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related