Un designer in cautarea ierburilor uitate si a echilibrului intre ce trebuie lasat in urma si ce merita readus in prezent

Un designer in cautarea ierburilor uitate si a echilibrului intre ce trebuie lasat in urma si ce merita readus in prezent

Mona Petre este Creative Designer. Lucreaza in lumea publicitatii de o viata, adica din clasa a 11-a, cand doi americani isi cautau oameni la Tonitza, pentru o agentie nou infiintata (care a devenit D'Arcy), si au gasit-o pe ea.

La un moment dat a deraiat, dar in mod fericit. Si a ajuns sa doarma intre ruine si sa faca baie in Dunare. Din etapa arheologica, cea mai pregnanta experienta a ramas adaptarea la natura.

De acolo a pornit Ierburile Uitate, in 2012. Proiectul a crescut incet, frumos si sanatos, iar in prezent pagina are aproape 60.000 de Like-uri. Fiecare like a fost dublat involuntar de un kilometru parcurs in cautarea naturii uitate.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related