[Sfintele noastre festivaluri] Cezar Panait (Next Advertising): A fost o perioada in care lumea se invartea doar pentru faima si aplauze. Din fericire, acea perioada s-a incheiat

[Sfintele noastre festivaluri] Cezar Panait (Next Advertising): A fost o perioada in care lumea se invartea doar pentru faima si aplauze. Din fericire, acea perioada s-a incheiat

Trecut prin Publicis, CAP, Publicis, fostul Saatchi & Saatchi, Ogilvy si Brands & Bears, invers cronologic, Cezar Panait (Group Creative Director, Next Advertising) raspunde cu "Bineinteles" la intrebarea cu inscris la festivaluri proiecte din zona gri, adica aia de ghost. Pentru ca erau idei bune, de pus la CV. Si era si o perioada anume, in care lumea publicitara consuma excesiv aplauze. Faza respectiva a trecut (si-ce-bine), acum a venit epoca muncii, cand totul "e mult mai distractiv si mai sustenabil mental", precizeaza el.

Chiar daca nu se revarsa direct in new business, festivalurile inseamna bucurie, entuziasm, oameni nu doar noi, ci si proaspeti. Rezulta un mediu propice pentru toata lumea, inclusiv pentru vorbitorii de afacereza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related