Cotnari – Cel mai puternic brand romanesc de vin

Cotnari – Cel mai puternic brand romanesc de vin

Brandul Cotnari face exceptie si se afla pe prima pozitie in topul celor mai puternice branduri romanesti de vin, conform unui studiu publicat de revista Biz Romania in luna septembrie 2016.

Cotnari este cel mai puternic brand romanesc de vin, aflat pe locul 3 in categoria Bauturi alcoolice, dupa alte doua branduri romanesti de bere, si pe prima pozitie la categoria brandurilor romanesti de vin.

Performanta marcilor romanesti a fost masurata in baza a patru indicatori: investitia de afectivitate in marca, puterea marcii, gradul de utilizare si notorietatea ei.

Conform studiului realizat de revista Biz Romania, fata de anul trecut, marcile de bere scad ca pozitie, in timp ce marcile de vin urca in topul general, intarind orientarea romanilor spre produse romanesti cu traditie. Specialistii considera ca efectele crizei economice i-au determinat pe consumatorii romani sa devina mai pragmatici, sa se intoarca la origini si sa aprecieze produsele de calitate, naturale, crescand interesul pentru valorile romanesti autentice.

Cotnari este un brand puternic si consecvent, aflat in topul preferintelor romanilor atat pentru calitatea incontestabila a vinurilor sale de aur, medaliate la cele mai importante concursuri nationale si internationale, cat si pentru valorile romanesti autentice promovate la nivelul tuturor actiunilor brandului, in care oamenii se regasesc si pe care le apreciaza.

Pentru a fi un brand puternic nu este suficient doar sa investesti in promovare, oamenii sa auda de tine si sa ai un produs bun. Trebuie ca promisiunea ta de brand sa se regaseasca in calitatile produselor comercializate, iar consumatorii sa creada in ea si sa devina ambasadorii brandului tau, dezvoltand o comunitate in jurul lui.

Cum faci acest lucru? Fiind consecvent, sincer, coerent si corect in toate etapele lantului valoric, fata de toate publicurile implicate si in toate actiunile tale - de la oamenii cu care lucrezi pentru a-ti crea produsele pana la valoarea transferata consumatorilor tai, prin intermediul valorii aduse de produs si brand in viata lor.

Cotnari este un brand nelipsit din viata romanilor. Are o identitate de brand puternica – un nume cu traditie si o mostenire milenara in domeniul vinului care ii certifica experienta si pozitia de lider in preferintele romanilor. Are un logo puternic si clar, usor de recunoscut, asociat cu cele mai active implicatii in viata comunitatii la nivel national.

 

Campaniile promotionale de succes realizate de brandul Cotnari impreuna cu agentia Artvertising de-a lungul timpului au facut exceptie si au ramas in memoria romanilor, clasand brandul pe cele mai importante pozitii in topul organizatorilor nationali de concursuri online.

Vin’de o masina, prima aplicatie web din Romania care a permis schimbul de dopuri pe o piata de dopuri, a fost o inovatie pentru concursurile de gen si o campanie de succes pentru brandul Cotnari, activand zeci de mii de utilizatori care s-au inscris in concurs si au devenit consumatori fideli ai brandului.

 

Patria vinului bine facut – un concurs in plina desfasurare, care se bucura de un mare succes in randul tuturor romanilor iubitori de vin si de concursuri - este cel mai bun exemplu pentru transferul valorilor autentice romanesti de la brand la consumator, prin intermediul calitatilor produsului.

Vinurile de aur Cotnari, care au obtinut anul trecut 32 de medalii importante la cele mai importante concursuri in domeniu, recompenseaza, prin intermediul acestui concurs, adevaratii patrioti cu premii lunare atractive si ii trimite pe 32 dintre acestia la Bruxelles, pentru a reprezenta brandul Cotnari si Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related