Project Agora lanseaza in Romania, Grecia, Ungaria si Emiratele Arabe Unite o campanie pentru trecerea la publicitatea video verticala pe telefonul mobil

Project Agora, primul marketplace programatic cu spatii publicitare premium din regiune, lanseaza o campanie si un nou format de video pentru publicitatea pe mobil: VertiGo.

Formatul presupune o experienta video fireasca pentru telefonul mobil, chiar si pentru clipuri video care nu au fost filmate vertical, fiind accesibil tuturor brandurilor din Grecia, Romania, Ungaria si Orientul Mijlociu, principalele piete in care activeaza Project Agora.

 

"Nu demult radeam de cei care filmeaza pe verticala cu telefonul, iata insa ca majoritatea dicteaza. 98% din utilizatorii de smartphone-uri de astazi consuma continut pe verticala, ruland informatiile printr-un simplu scroll. Adaptarea formatului la modul de consum a dat rezultate imediate : VertiGo reuseste sa atinga o rata mai mare de engagement, eficienta fiind sustinuta si de mecanismele de targetare in sistem programatic a audientelor disponibile in Project Agora", spune Lucian Romascanu, cel care conduce Project Agora in Romania.

 

Tendinta de trecere la publicitatea video in sistem vertical e sustinuta de trendul impus de playeri globali precum SnapChat, Instagram sau Facebook. O analiza extinsa pe acest subiect puteti gasi aici.

Campania de lansare print si online, conceputa de echipa de creatie TDG din Romania, este sustinuta si de o serie de vizualuri care subliniaza idea ca advertisingul video pe mobil cu clipuri orizontale e un obicei demodat.

 

Pentru a vedea live ce inseamna “VertiGo” , vizualizati clip-ul demo aici (doar pentru telefon mobil si tableta).

Project Agora, detine si administreaza primul marketplace automatizat din Europa Centrala si de Est si Orientul Mijlociu cu site-uri premium, care reuneste peste 350 publisheri de top.

Project Agora este o companie a grupului TDG, sustinuta de Venture Friends.



Sectiune

Dictionar



Related