Vascar anunta o noua etapa a campaniei de imagine “Moldova invita Romania la masa”

Vascar anunta o noua etapa a campaniei de imagine “Moldova invita Romania la masa”

Vascar anunta lansarea unei noi etape a campaniei de imagine “Moldova invita Romania la masa”, ce are ca obiectiv consolidarea notorietatii brandului Moldova in Bucate la nivel national.

Campania reuneste retete traditionale din zona Moldovei, una dintre cele mai reprezentative pentru arta culinara romaneasca. Pe langa calitatea ireprosabila si gustul delicios, preparatele Moldova in Bucate trezesc amintiri, emotii traite in compania celor dragi.

 

"Comunicarea este una puternic emotionala, conceptul are la baza ideea ca orice experienta culinara evoca amintiri. Sunt convins ca aceasta campanie va consolida notorietatea brandului in randul consumatorilor fideli si va trezi curiozitatea clientilor noi sa incerce produsele noastre care nu sunt doar sanatoase si gustoase, ci au si calitatea de a-ti aminti de gustul copilariei si al meselor in compania oamenilor dragi", a declarat Vlad Ciuburciu (Director de Marketing Vascar).

 

Noua campanie vizeaza promovarea a trei produse star – Muschiul File taranesc, Carnatii taranesti cu busuioc si Pateul Moldova in Bucate. Campania va rula pe mai multe canale de comunicare in masa - TV, presa scrisa, online - pana pe 10 octombrie 2016.

 

"Vom continua sa investim masiv in cresterea notorietatii brandului Moldova in Bucate, in paralel cu extinderea canalelor de distributie la nivel national. Obiectivul nostru strategic este sa ajungem in casele cat mai multor romani intr-un timp cat mai scurt", a adaugat Vlad Ciuburciu.

 

Sub brandul Moldova in Bucate, Vascar produce o gama completa de preparate din carne si mancaruri la cutie dupa retete traditionale. De la specialitati taranesti (muschi file, ceafa de porc, sunculita, pastrama), produse crud uscate (diverse tipuri de salam – salam Sinaia, salam banatean, salam bavarez, salam unguresc - carnati, muschi file), salamuri, carnati, crenvursti, parizer, toba, semi preparate (mici) la mancaruri la cutie (ciorba radauteana, ciorba de fasole cu afumatura, sarmalute, chiftele cu sos, ciolan cu fasole, costita, carnaciori cu fasole, tocanita de cartofi cu pulpa de porc, ghiveci de legume).

Creatiile campaniei

 

Cu peste 30 de ani de experienta si o cifra de afaceri de aproape 61.2 milioane de lei in 2015, Vascar este unul dintre principalii producatori de preparate din carne din Romania, oferind produse nu doar gustoase, ci si sanatoase.

Vascar proceseaza si comercializeaza preparate din carne, pateuri, conserve din carne si mancaruri la cutie sub marcile Vascar si Moldova in Bucate.

Pentru Vascar lucreaza mai mult de 300 de angajati, iar compania detine o fabrica de procesare si 20 magazine proprii in regiunea Moldovei. O parte din produsele Vascar si Moldova in Bucate sunt distribuite la nivel national, in hypermarket-uri.

Vascar este o companie care produce preparate “marca proprie” pentru Kaufland, Carrefour, Mega Image si Lidl.

Compania Vascar a fost infiintata in 1984 la Vaslui.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related