Despre premii si inorogi

Despre premii si inorogi

Stiti, avem o tema editoriala in desfasurare, Sfintele noastre festivaluri de creatie. In care discutam cu creativi despre pacatele acestor competitii. De ce se participa si de ce nu se participa la festivaluri. In care festivaluri e mai bine sa te bagi si de ce. Cat de mult se convertesc premiile in clienti. Cat inseamna premiile pentru clienti. 

Si ne-am gandit noi ce bine ar sta tema asta teribilista alaturi de anteriorul nostru subiect cancanistic si irelevant: egalitatea de gen in publicitate si discrepanta intre femei si barbati la conducerea departamentelor de creatie. Zis si facut. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related