United comunica pentru reteaua de restaurante “Spartan”

United Marketing Partner, agentie de marketing full-service cu o experienta de 16 ani pe piata, specializata in consultanta in marketing, creatie si relatii publice, este partenerul de PR al retelei de restaurante Spartan, incepand cu luna august. 

Spartan este un lant de restaurante de tip fast-food care a pornit de la un concept de inspiratie greceasca creandu-si, in timp, propria filosofie avand la baza ideea de alimentatie sanatoasa si preparate personalizate, cum sunt cele cinci sosuri marca inregistrata.

Ajuns la 30 de restaurante deschise in toata tara, dintre care 10 proprii si 20 in sistem de franciza, Spartan a decis ca este momentul oportun pentru a comunica despre filosofia si produsele unui business de succes, 100% romanesc, care este in acest moment una dintre cele mai extinse retele pe plan local. United se va ocupa de tot ceea ce inseamna relatiile cu mass-media si strategia de comunicare de brand. 

 

"Spartan este un restaurant cu un concept atipic, care desi functioneaza in regim de fast-food, pune accentul pe calitate, pe o alimentatie sanatoasa si pe un meniu-concept, in care sosurile sunt gandite special pentru a se imbina perfect cu cele doua tipuri de carne unice folosite. Pana acum ne-am concentrat exclusiv pe partea de dezvoltare si consolidare a afacerii, dar am hotarat ca este timpul sa lucram cu o echipa de profesionisti in domeniul comunicarii, care sa ne ajute sa ne facem cunoscute viziunea si mesajul, precum si sa ne atingem obiectivele de business. Consider ca United este cea mai buna alegere pentru ca au inteles exact profilul si valorile Spartan si deja am pus bazele unei colaborari, cred eu, de lunga durata", a declarat Stefan Mandachi (CEO si fondator al companiei care detine franciza Spartan).

 

"Spartan este un business de succes, o poveste romaneasca ce dovedeste ca poti reusi intr-o industrie tipic americana, dominata pana acum cativa ani de marile francize din afara. Am fost inspirati de ideea antreprenoriatului corect, creativ si orientat spre valoare si suntem incantati sa construim o platforma de comunicare adecvata pentru noii nostri parteneri", adauga Dan Cirstea (Managing Partner United). 



Branduri

Subiecte

Sectiune



Related