go 2 markets aduce in Romania Selectivv, un tool dedicat publicitatii selecte

go 2 markets aduce in Romania Selectivv, un tool dedicat publicitatii selecte

Go 2 markets, companie specializata in distribuirea de solutii software inovatoare, si-a extins portofoliul cu un nou produs, ce vine in sprijinul profesionistilor din departamentele de marketing si comunicare. Este vorba de Selectivv, un tool specializat in livrarea de ad-uri in aplicatiile instalate pe telefoanele mobile.

Dezvoltata in Israel, platforma a cucerit deja piata din Polonia, Rusia si Ucraina. Totul a pornit de la marea dilema cu care se confrunta in general marketerii si anume cum sa iti construiesti strategia de comunicare, astfel incat sa reusesti sa iti optimizezi obiectivele, sa atingi eficient publicul tinta si sa asiguri eficacitatea mesajului transmis.

 

"Schitarea planului de comunicare a devenit o provocare, iar mediile clasice de publicitate incep usor, usor sa isi demonstreze ineficienta. Consumatorii s-au schimbat si ei, au devenit din ce in ce mai imuni la orice tip de advertising si resping orice nu reuseste sa le atraga atentia prin inovatie, sau efectul wow, precum si mesajele publicitare irelevante, ce nu reusesc sa le rezolve o nevoie imediata, ‘cause time is money. Intr-o lume in care relevanta a devenit cuvantul cheie, era nevoie de un tool pe masura!", declara Doru Oraselu (Marketing Director go 2 markets).

 

Challenguri precum: cat de bine se muleaza produsul pe asteptarile potentialului client, cat de interesant este continutul pe care il livrezi, cat de succint si eficient reusesti sa transmiti mesajul dorit, cum sa reusesti sa obtii pret de o fractiune de secunda atentia consumatorutului, exact in locul si momentul in care este pregatit sa ti-o acorde, capata, prin intermediul Selectivv, valente de oportunitati.

 

"La go 2 markets ne place sa abordam mereu lucrurile dintr-o perspectiva altfel, si sa ne sustinem partenerii in a obtine cele mai bune rezultate. De aceea am ales sa oferim pietei din Romania un produs nou, Selectivv, ce intermediaza livrarea de ad-uri in aplicatiile instalate pe telefonul mobil, in sistemul DSP. O platforma ce simplifica considerabil lucrurile, fiind un agregator de Ad Exchange Networks, gata sa livreze anunturile publicitare catre publicul tinta. Un singur centru de comanda in care este gestionata intreaga campanie publicitara, de la planificare, definirea si segmentarea publicului tinta, real-time bidding, implementarea si optimizarea campaniei on the go, in timp real, pana la raportare. Este momentul unui shift in ceea ce priveste planificarea si alegerea canalelor de comunicare si concentrarea catre cele care se afla intotdeauna in proximitatea userului, la indemana, cumulat insa cu livrarea unui mesaj relevant, concludent, personalizat", a mai adaugat Doru Oraselu.

 

Telefoanele ’smart’ gazduiesc o sumedenie de aplicatii pe care utilizatorul le downloadeaza. Tot mai multi consumatori aleg sa descarce aplicatii ce raspund anumitor domenii de interes si preferinte, si sa ‘consume’ informatia direct din aplicatie, in locul accesarii versiunii de mobil a site-ului.

De aceea, dispozitivele mobile constituie acum un canal extrem de interesant de comunicare, fiind mereu la indemana utilizatorului si reusind sa ii capteze atentia in fiecare secunda ‘neocupata’ de alte activitati.

Selectivv vine cu un avantaj urias comparativ cu publicitatea online clasica, reusind sa ‘atinga’ utilizatorul chiar in momentul in care acesta este ‘captiv’ intr-un mediu pe care nu intentioneaza sa il paraseasca prea curand (de ex. in timpul unui joc, in incercarea de a trece la urmatorul nivel).

Se asigura astfel o rata mai mare de expunere a utilizatorului catre mesajul publicitar. In plus, informatiile agregate de aplicatiile instalate pe telefonul mobil, permit crearea unui profil detaliat al respectivului user, astfel incat mesajele sa vina in intampinarea preferintelor si intereselor sale. Motiv pentru care Selectivv duce la obtinerea unor rezultate mult mai bune versus clasicul display de bannere, din punct de vedere al ratei de click.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related