O reclamă care te învață cât fac 5 +1

O reclamă care te învață cât fac 5 +1

Nu e un secret că promoțiile și reducerile sunt, în cea mai mare parte a lor, o convenție între marketeri și consumatori. Ca și la Revelionul: ne bucurăm în fiecare an și aruncăm artificii, deși nu se întâmplă nimic nou.

Marketerii le dau oamenilor un motiv să cumpere și să nu să mai simtă vinovați că cheltuie, din contră, să aibă un motiv de mândrie, că au economisit, iar oamenii, la rândul lor, știu că, la final, suma e aceeași și mecanismele pieței merg înainte.

Uneori, însă, promoțiile exagerează limitele convenției de mai sus. Cum ar fi aceasta, de la Germag, care acoperă un bloc întreg. Are și de ce: matematica nu se invata usor. Avem adunari, scaderi si lei noi. (Multumim de semnalare, Daniel Dobrin)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related