De la catedră la jurizarea Effie. Mădălina Moraru (FJSC): Implicarea mediului academic în jurizare înseamnă diminuarea distanţei dintre viitorii și actualii publicitari

De la catedră la jurizarea Effie. Mădălina Moraru (FJSC): Implicarea mediului academic în jurizare înseamnă diminuarea distanţei dintre viitorii și actualii publicitari

Ediția cu numărul 13 a Effie de anul ăsta a adus, pe lângă premianti și discuții despre relevanța sau reprezentativitate, și câteva premiere. Pentru prima dată, juriul a inclus și reprezentanți ai mediului universitar, în ideea de a oferi deschidere mediului academic cu o experiență hands-on pe campaniile participante la concurs.

Mădălina Moraru, conferențiar universitar doctor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, a fost jurat la Effie și a participat la evaluarea campaniilor în prima rundă de jurizare. 88 de campanii i-au trecut prin mână, iar diferența dintre cei înscriși și cei ajunși pe shortlist a făcut-o, spune ea, cazul bine scris și research-ul riguros inclus în dosar.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related