eJobs  si 4ideas lanseaza campania #HappyLaJob: un demers pentru fericire-n Univers

eJobs lanseaza in aceasta toamna campania #HappyLaJob: un demers pentru fericire-n Univers. 

Parte dintr-o initiativa strategica de marketing pentru cresterea nivelului de fericire vis-a-vis de viata profesionala din Romania, campania ridica o intrebare in jurul careia graviteaza multe decizii, atitudini si actiuni din viata de zi cu zi si din cariera. eJobs are convingerea ca, intrebandu-ne daca suntem fericiti si raspunzand cu onestitate, putem gasi solutii si face schimbari in bine pentru dezvoltarea personala si profesionala.

Experienta eJobs in sustinerea dinamicii fortei de munca si pozitia de lider in recrutare sunt vectorii care ne definesc. Si care ne-au condus spre decizia de a lansa, prin noua campanie de brand, o intrebare aparent simpla, dar esentiala si la care nu multi oameni au curajul sa isi raspunda cu asumare: Esti happy? La sfarsitul zilei, ceea ce conteaza cu adevarat este cat de multa fericire ne aduce mediul profesional in care suntem activi. Pentru ca fericirea este un bun indicator al performantei, al creativitatii si al succesului. Aceasta campanie este o noua pagina din misiunea eJobs de suporter proactiv al conexiunilor bune dintre oameni si ocupatiile lor profesionale. Prin #HappyLaJob, lansam o provocare creativa spre schimbari pozitive in cariera.” spune Andrei Frunza, CEO eJobs.

Campania a inceput cu un Experiment: 20 de oameni din domenii diferite, de varste diferite si experiente de viata variate au fost invitati la un interviu surpriza despre fericire si trasaturile care o modeleaza: pasiune, echilibru, impact, evolutie si nu in ultimul rand, onestitate. Rezultatele acestei actiuni reprezinta startul campaniei #HappyLaJob, avand in centru platforma interactiva www.ejobs.ro/happy, care ii invita pe vizitatori sa isi calculeze nivelul de fericire in cariera folosind cele cinci componente importante care o definesc si sa descopere reteta fericirii.

 

VIDEO: Tu esti Happy?

 

“#HappyLaJob este o campanie-manifest demarata de eJobs, dar care va castiga forma si expunere prin vocile fiecaruia dintre cei care ii vor fi partasi​. Exista o miza de comunicare ce merge si dincolo de sfera profesionala, in mesajele pe care le transmitem: la locul de munca sau in restul vetii, fericirea depinde de fiecare dintre noi si de alegerile pe care le facem, zi de zi. Reteta fericirii este secreta pentru ca este dinamica, dar ingredientele sale ne sunt la-ndemana. Prin fiecare initiativa din mixul de marketing angrenat in campania #HappyLaJob, dam viata acestor ingrediente, cu emotie si optimism.  Pentru ca stim ca subiectul fericirii este unul sensibil, important dar pozitiv. Si ne asumam demersul de a masura si creste nivelul de fericire profesionala in Romania, ca parte din viziunea de marketing si comunicare a eJobs pentru perioada urmatoare." Laura Chiculita, Chief Marketing Officer eJobs.

Fiecare etapa a campaniei porneste de la crezul eJobs ca fericirea este despre energie, despre proiectele in care credem si in care ne avantam fara teama. Fericirea inseamna pasiunea cu care gandim, vorbim si iubim, onestitatea din alegerile pe care le facem si echilibrul intre „acasa” si „serviciu”. Suntem construiti sa folosim fericirea ca pe un barometru pentru lumea inconjuratoare. Iar fericirea ne da vitalitatea si energia de care avem nevoie, curajul sa ne asumam riscuri si sa facem ​ceea ce conteaza cu adevarat.

 

"Deschiderea si entuziasmul cu care echipa eJobs a intampinat ideile noastre ne-a oferit toata increderea ca vom face din campania #HappyLaJob, alaturi de ei, un demers care poate schimba in bine gradul de importanta acordat fericirii si implinirii in viata profesionala. Fericirea este un drum, nu o destinatie. Pe acest drum, uneori, avem nevoie sa ne punem intrebari si sa facem schimbari pentru a merge in directia buna. Si sa evaluam periodic unde suntem, versus unde ne dorim sa fim. Pe ejobs.ro/happy vom aduna, de acum inainte, parghii creative prin care ejobs sustine acest demers pentru a creste nivelul de fericire la job." Ioana Barbu, Chief Marketing Officer 4ideas agency

Pentru ca ne plac oamenii curajosi, frumosi, pasionati si liberi, lansam noua campanie eJobs  asumandu-ne misiunea de a face, in fiecare zi, mai multi oameni sa spuna: „Da, sunt #HappyLaJob!”.

Infiintat in 1999, eJobs este primul portal de recrutare online lansat in Romania. Utilizat in prezent de peste 3,3 milioane de profesionisti, eJobs.ro ofera acces la locuri de munca in cadrul celor mai importante companii din tara. eJobs Group SRL face parte din trustul Ringier Romania, membru Ringier AG.



Bright Agency

Noi suntem Bright Agency, “digital engineering for smart brands”. Din 2009, cream strategii inovative si creative, care au ajutat brandurile sa comunice mai bine si sa se conecteze cu userii. Credem in... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Sectiune



Related