[Cu influencerii la client] Luana Roth (Kubis Interactive): Atentia la comunitate este mult mai mare; overbrandingul, nepotrivirea cu produsul si compromisurile pot starni reactii negative

[Cu influencerii la client] Luana Roth (Kubis Interactive): Atentia la comunitate este mult mai mare; overbrandingul, nepotrivirea cu produsul si compromisurile pot starni reactii negative

Despre influencerii de la noi, vazuti dinspre agentie, mai aflam niste invataminte de la Luana Roth, Head of Social Media la Kubis Interactive.

Natural, in cazul colaborarii cu influencerii, s-a facut trecerea de la preluarea de continut la crearea lui, intr-o forma cat mai potrivita pentru toata lumea. In acelasi timp, atentia la detalii este mai mare: overbrandingul, nepotrivirea cu produsul sau mesajul sau vreun compromis pot, foarte usor, sa starneasca reactii negative, de respingere.

Ca un bonus, Luana mai are un of. I-ar placea ca influencerii sa nu ignore momentele cand societatea se confrunta cu diverse probleme si sa aiba o atitudine, sa ii vada mai implicati, atunci cand e cazul. Sa nu ne rezumam doar la entertainment.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related