Crucea Rosie Romana si Macromex la Maratonul Bucuresti 2016

Crucea Rosie Romana si Macromex la Maratonul Bucuresti 2016

Pentru ca abia s-au stins ecourile evenimentului sportiv din weekend, eveniment la care au participat aproximativ 14.000 de alergatori la toate probele, e momentul sa trecem in revista una dintre cele mai interesante activari de la Maratonul Bucuresti 2016.

Prin grija Asociatiei Bucharest Running Club, Crucea Rosie Romana si Macromex au sustinut o actiune de stimulare a donarii voluntare de sange, intr-un mod absolut unic. Demersul s-a dorit a fi in primul rand unul de comunicare si s-a desfasurat in cadrul campaniei ample de informare “N-avem SANGE”, derulata de Crucea Rosie Romana, Institutul National de Hematologie si agentia MVcom. Mai mult decat atat, cei care in weekend n-au alergat dar s-au lasat imediat convinsi de mesajul campaniei si au vrut sa doneze pe loc, au putut face asta la centrul mobil de donare de sange pus la dispozitie de Institutul National de Hematologie.

Pentru ca tot acest eveniment sportiv este ca o sarbatoare inchinata vietii, care atrage an de an oameni activi si deschisi, Crucea Rosie Romana a ales sa plaseze branding pe tricourile celor peste 40 de pacemaker-i, pe bicicletele MVcom-VELO folosite la hidratarea de pe traseu, ca de altfel si la punctul de donare din cadrul Maraton Expo.

“Ne-am bucurat foarte mult sa vedem ca in fiecare zi de concurs, centrul mobil de donare de sange a fost plin cu donatori . Credem ca semnalul tras de Crucea Rosie Romana cu privire la nevoia de sange din tara noastra a avut o rezonanta deosebita in fata unui public responsabil si activ”, declara dr. Victoria Mihaescu, Director Programe Crucea Rosie Romana.

“Multumim partenerului nostru Macromex, care a acceptat sa ofere inghetata Corso voluntarilor implicati in proiect, celor care donau sange dar si familiilor lor, precum si premii speciale Edenia pacemaker-ilor”, a mai declarat d-na dr. Mihaescu.

Alaturarea Macromex acestui proiect nu a fost intamplatoare, deoarece destinele companiei care produce brandurile Edenia si Corso sunt conduse de un colectiv de oameni care practica sport de hobby dar la un nivel competitional inalt. Acesti profesionisti inteleg dintr-o perspectiva deosebita cum sanatatea si nutritia sunt ingemanate, fiind doua aspecte importante ale unei vieti implinite.

“Noi la MVcom practicam alergarea de anduranta de cativa ani si facem asta drept cale de intrare in meditatie si mai apoi ca parte al unui stil de viata sanatos. Credem ca timpurile si lumea se schimba intr-un ritm ametitor si din cand in cand avem nevoie sa ne reasezam, sa ne recentram si sa intelegem viata la un alt nivel”, declara Marian Costache, Managing Partner MVcom.

“De fapt, suntem convinsi ca asemeni noua sunt foarte multi altii iar dintre acestia o mare parte au trecut si pe la Maratonul din weekendul 8-9 Octombrie. Lor, dar nu numai lor am vrut sa le comunicam inca o data mesajul campaniei “N-avem SANGE”, nu ca sa-i descurajam ci dimpotriva.

Vrem sa se-nteleaga cat se poate de clar ca aceasta lipsa a sangelui din spitalele romanesti poate fi privita pana la urma ca o oportunitate de reconectare a intregii societati romanesti, la un nivel cat se poate de profund. Numai impreuna vom reusi, numai impreuna vom putea sa aratam ca de fapt AVEM SANGE”, a mai adaugat Costache.

Crucea Rosie Romana, infiintata in 1876, este o organizatie umanitara membra a Miscarii Internationale de Cruce Rosie si Semiluna Rosie, auxiliara a autoritatii publice si abilitata prin lege sa asigure asistenta umanitara in caz de dezastre si sa vina in sprijinul persoanelor vulnerabile, serviciile fiind acordate voluntar, impartial si neutru.

Organizatia contribuie, prin programele desfasurate, la prevenirea si alinarea suferintei sub toate formele, protejeaza sanatatea si viata, promoveaza respectul fata de demnitatea umana, fara nicio discriminare bazata pe nationalitate, rasa, sex, religie, varsta, apartenenta sociala sau politica. Crucea Rosie Romana este prezenta la nivel national, cu reprezentare la fiecare nivel teritorial, avand 47 de filiale, 1.996 subfiliale si 1.307 comisii, iar 5.500 de voluntari se implica activ in activitatile Crucii Rosii Romane.

De peste 20 ani, Macromex este liderul in industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate si refrigerate. Experienta in domeniu, pasiunea de a fi mereu cu un pas inainte, profesionalismul intregii echipe, calitatea produselor, curajul de a ne asuma riscuri si viteza de reactie la oportunitatile si schimbarile pietei au determinat o evolutie constanta si sustinuta a companiei. Macromex are puterea de a transforma rapid ideile avangardiste in realitate. Misiunea companiei este de a-i oferi consumatorului o experienta superioara, punandu-i la dispozitie produse inovatoare, de o calitate desavarsita.

Asociatia Bucharest Running Club este organizatorul celor mai mari competitii de alergare stradala si sport de masa din Romania. Incepand cu anul 2008, Bucurestiul a fost inclus in circuitul international al maratoanelor, alaturandu-se celorlalte capitale europene care gazduiesc anual astfel de competitii.

Competitiile Bucharest RUNNING CLUB sunt acreditate si inscrise in calendarul international al AIMS si IAAF. BRC a dezvoltat in Romania modelul asocierii competitiilor de alergare si sport de masa cu o cauza sociala, umanitara sau ecologica iar in prezent sunt peste 20 de cauze partenere ale evenimentelor. BRC organizeaza competitii proprii dar si evenimente de sport de masa pentru companii si ONG-uri. De la infiintare, BRC a organizat peste 100 de evenimente de alergare, miscare in aer liber, sport de masa, voluntariat, educatie, comunicare, dezvoltare comunitara.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related