Doodle Magic Board a starnit imaginatia brandurilor in 2016

S-au implinit 8 luni de la lansarea Doodle Magic Board, in cadrul evenimentului Inspiration Day, in februarie 2016, iar jucausul panou interactiv marca OnScreen a fost foarte prins, trecand deja prin multe maini, starnind curiozitati si generand, cu fiecare atingere, noi tonuri de culori si zambete, peste tot pe unde s-a perindat. 

Si s-a plimbat prin Bucuresti, Brasov, Cluj si Sibiu, punand in valoare branduri din domenii variate, precum FMCG, Telecom, Farma, IT&C, Corporate Training, Marketing si evenimente, Arta sau Televiziune. Target-ul indraznet de 20 de panouri Doodle Magic Board, stabilit de studio pana la finalul anului, este in curs de atingere, iar printre brandurile care s-au bucurat de efectele acestui nou instrument de marketing se numara Zuzu, ShortsUp, AstraZeneca, eMAG, TP-Link, Epson, HBO, Telekom si Cisco.

Intr-o lume in care consumatorii cauta divertisment si interactivitate la tot pasul, iar spatiul online se intrepatrunde din ce in ce mai mult cu cel offline, Doodle Magic Board invita consumatorul sa exploreze povestea brandului, combinand elemente new media, ca video mapping si wall technology, cu influenta familiara, aproape artizanala, a desenelor pe un perete de lemn.

In varianta de baza, stilul de ilustratie adoptat este doodle, insa au fost si proiecte in care linia de brand a cerut ilustratii 2D flat.

Din punct de vedere tehnic, panoul poate avea dimensiuni cuprinse intre 2 si chiar 10 m. In varianta maxima, spatiul poate fi organizat intr-un stand expozitional in forma de “U” sau intr-un perete liniar, tip showroom, in functie de cerintele evenimentului.

Daca unii adulti s-a intamplat sa ezite la inceput, cei mici au deslusit imediat modul de functionare. Profesionisti din diverse domenii sau pur si simplu studenti si oameni obisnuiti, cu totii au trait cate un pic din povestile spuse de Doodle Magic Board in 2016. Iata cateva exemple:

 

1. ShortsUP: ShortsUP Musicology

La Sala Radio din Bucuresti, publicul s-a adunat pentru o seara de muzica si cinema, marca ShortsUP. Fiind un eveniment “foreign-friendly”, cu filme subtitrate in limba engleza, publicul a fost unul extrem de variat, astfel incat Doodle Magic Board a facut cunostinta cu oameni din toata lumea, veniti la eveniment.

 

 

2. HBO: Lansare HBO2 si HBO3

La finele lunii martie 2016, intr-un eveniment desfasurat in decorul industrial de la Point, HBO si-a “activat” lansarea HBO2 si HBO3 cu ajutorul unui panou ce a urmat ideea unui traseu al petrecerii, impletit cu personaje din serialele HBO, in care vedeta principala a fost unul din dragonii lui Daenerys din Game of Thrones. Fioroasa creatura i-a intrigat pe vizitatori, scuipand flacari cu precizie infricosatoare toata noaptea, pe panoul de lemn. Din fericire, asa cum si vizitatorii aveau sa afle, dupa o privire mai atenta, acestea nu erau reale.

 

3. HBO: East European Comic Con 2016

Doodle Magic Board si-a continuat aventura HBO si la East European Comic Con, de data aceasta alaturi de alte personaje faimoase precum insasi Mama Dragonilor. Mai mult, a avut parte de un vizitator surpriza dintr-o Galaxie indepartata.

 

4. eMAG: DevTalks

Pentru cea mai mare conferinta dedicata comunitatii IT, eMAG a folosit un Doodle Magic Board personalizat, cu ilustratii in stilul 2D flat, pentru a releva intreaga maiestrie din spatele operatiunilor celui mai mare magazin online din Romania.

 

5. ShortsUP: Marele Picnic ShortsUP (editia 3)

Intr-o seara de vara, Gradina Botanica a gazduit o sala de cinema in aer liber, iar Doodle Magic Board si-a facut aparitia la cel de-al doilea eveniment ShortsUp in 2016, ilustrand magia spatiului de relaxare, organizat in cadrul festivalului de scurt-metraje. 

 

6. TP-LINK: Eveniment aniversar

TP-Link, probabil cel mai cunoscut brand furnizor de routere wireless din lume, si-a aniversat in august cei 20 de ani de activitate pe piata romaneasca. A fost pretextul potrivit pentru adoptarea unui nou logo, dar si pentru lansarea gamei de telefoane Neffos. Doodle Magic Board a fost acolo pentru a evidentia intr-un stil creativ, modul in care produsele companiei unesc oameni si locuri de pe tot Globul.

 

7. Albalact: Zuzu - Cum adica stors?

Iaurtul Zuzu Stors s-a lansat in supermarketuri din toata tara, cu ajutorul unui “var” al lui Doodle Magic Board. Panoul a necesitat o personalizare atat a graficii, cat si a formatului, impreuna cu cei de la Graficisme, astfel incat, pana la urma, a fost adoptat un nou naming pentru instrumentul rezultat - Magic Box.

Panoul a fost expus pana in prezent in Cora Lujerului, Cora Sun Plaza, Mega Image Promenada, Carrefour Sibiu, iar campania continua si in alte supermarketuri din tara. 

 

8. Epson: Eveniment aniversar

Epson, brand japonez cu o lunga traditie in productia dispozitivelor electronice, si-a prezentat momentele de referinta din istoria companiei, purtand vizitatorul intr-o calatorie in timp, cu ocazia aniversarii a 10 ani de la deschiderea filialei din Romania.

 

9. Cisco & Telekom: Internet & Mobile World 2016

Standul Cisco si Telekom de la Romexpo a devenit gazda unor vizitatori de marca, la Internet & Mobile World, iar viziunea acestora legata de “orasul viitorului” a putut fi testata pe un Doodle Magic Board (adaptat la stilul 2D flat), inclusiv de catre Ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale, Delia Popescu.

 

 

10. AstraZeneca - Congresul National al Societatii Romane de Pneumologie 2016 (editia 24)

La un Congres atat de important in domeniul farma, AstraZeneca a ales sa prezinte informatii despre anumite boli pulmonare, intr-un mod memorabil si creativ, atragand atentia asupra unor simptome de multe ori trecute cu vederea de catre pacienti. Doodle Magic Board a ocupat 6m din standul expozitional.

 

11. BusinessMark - Conferinta Smart Marketing

In final, Doodle Magic Board nu putea sa lipseasca de la conferinta Smart Marketing, gazduita la Hotel Intercontinental, acolo unde profesionisti din domeniu au avut ocazia sa testeze cu mana lor abilitatile noului tool de marketing.

 

Asadar, a lasat oaspeti entuziasmati si clienti fericiti peste tot pe unde a trecut. Cine stie ce surprize ne mai rezerva Doodle Magic Board? Anul nu s-a incheiat: va mai puteti intalni cu el in perioada urmatoare la o lansare de film, unde va lua parte la cel mai complex proiect de pana acum, care implica si elemente de scenografie. De asemenea, in perioada Sarbatorilor, va spune povestea unui brand cu adevarat delicios. Ramane sa aflam!

O parte dintre proiectele prin care brandurile au beneficiat de potentialul Doode Magic Board, s-au realizat in parteneriat cu Graficisme, Roddia, Backbone sau Conviv Media.

Tehnologia creativa sta la baza proiectelor de viitor OnScreen, studioul lansand anul acesta si alte tool-uri inovatoare pe piata romaneasca, precum Pop-up Digital Cake sau Magic Book.

La baza inspiratiei sta experienta deja vasta in BTL, obtinuta prin serviciile de video mapping, stage design, backdrop design, interactive floor/wall, Social Photo Booth etc.

OnScreen a debutat in 2010, ca studio de post productie video, apoi in 2012 a fost primul care a introdus tehnica whiteboard animation in Romania. In 2015 a fost castigator la sectiunea StillMapp, din cadrul festivalului iMapp.



OnScreen

Fie ca vrei sa iti promovezi produsul, serviciul, compania prin intermediul unui eveniment, fie pe internet sau pe TV, ai nevoie de content. Filme de prezentare realizate in diferite tehnici (in special whiteboard... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related