[YouTube Romania Ads Leaderboard] - Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna septembrie 2016. Kaufland Romania, pe primul loc

[YouTube Romania Ads Leaderboard] - Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna septembrie 2016. Kaufland Romania, pe primul loc

Pe locul intai in topul celor mai populare ad-uri vizionate de catre userii romani pe YouTube in luna septembrie 2016 se afla Kaufland Romania cu spotul "Emotia unui inceput"; acesta a strans de la data publicarii (16 august 2016) si pana acum aproape 800.000 de views. Topul YouTube Romania Ads Leaderboard continua cu branduri romanesti si pe urmatoarele patru locuri.

Astfel, Scholl Romania ajunge pe loc secund cu un spot de promovare a unei campanii promotionale; Penny Romania se afla pe locul trei, tot cu un spot promotional pentru Penny Vitaforce; locul patru revine Avon Romania, pentru campania "Ambitia ta schimba NU in DA"; pe ultimul loc se claseaza Hochland Romania (Bucuria Gustului), cu cel mai recent spot dedicat Almette.

YouTube Ads Leaderboard este o lista a celor mai populare reclame video care ruleaza pe YouTube. 

Clasamentul este generat pe baza vizualizarilor realizate de utilizatorii de YouTube din Romania in luna precedenta, urmarind mai multi indicatori relevanti, precum numarul vizualizarilor din Romania, rata de vizualizare (timpul mediu vizualizat dintr-o reclama) si raportul dintre vizualizarile organice si cele platite.

YouTube Romania Ads Leaderboard este un top lunar, publicat de IQads.

 

1. [Kaufland Romania] Kaufland: Emotia unui inceput

 

2. [Scholl Romania] Promotie Scholl in farmaciile Sensiblu

 

3. [Penny Romania] Ai unda verde pentru operatiunea Vita Force!

 

4. [AvonCosmeticsRomania] Ambitia ta schimba NU in DA 

 

5. [BucuriaGustului] Almette

 

„Daca ar fi sa alegem o singura expresie care se defineasca trendul de continut video pentru 2017, aceasta ar fi "si mai mult". Insighturile arata ca romanii petrec din ce in ce mai mult timp pe telefonul mobil, cu un focus foarte mare pe zona de video.

Dintre cei care fac research de pe smartphone inainte de a cumpara un produs, 41% cauta continut relevant despre acel produs sau brand pe YouTube (conform Ipsos, Moments that Matter Research EMEA, Aprilie 2016, Romania)”, spune Emilia Branzan (Industry Manager, Google Romania).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related